Op zaterdag 02 maart 2002 14:29 schreef VinnieM het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst...Er zit wel degelijk verschil tussen deze 2 kaarten. De GF4MX440 heeft een veel hogere bandwidth dan de GF2MX door het DDR geheugen en is meestal iets sneller dan een GF2Ti. Ik denk dat als je op 32-bit speelt je met een GF4MX440 zo ongeveer 2 keer zoveel frames zult halen als met de GF2MX. Dat noem ik toch niet 'bijna geen verschil'. Het enige wat je er niet bij krijgt is extra features. Dan moet je toch echt een GF3/4Ti halen. Dus tja, als je de 160 Euro er voor over hebt dan moet je het gewoon doen.
+1 recht in de roos
Ik kan alles nog keurig spelen met mijn GFIIMX
Alles wat jij zeker speelt is quake3 ofzo

Als je nu RTCW gaat spelen of Medal Of Honour AA zit je gewoon erg krap met je GF2MX'je.
uitgeven als je het hebt natuurlijk voor een GF3Ti200...
Kun je net zo goed een Radeon8500LE nemen. Is nog wat sneller dan de Ti200 over het algemeen en kost maar 215 euro (dus mocht hij in sommige apps trager zijn, de prijs maakt het goed).
http://www.tweakers.net/pricewatch/25647
Maar, anyway. Als spellen nu nog soepel draaien (wat ik me kan voorstellen met je XP1500+) is het niet de moeite.
-Het draait nu nog soepel genoeg met de "nieuwste" spellen.
-Over een tijdje loopt de MX440 meteen achter door gebrek aan ondersteuning voor features.
Je koopt een kaart ook vind ik om bv. aan het eind van dit jaar Unreal 2 en /of Quake4 (ik noem maar wat) te spelen. Dat wordt volgens mij een beetje lastig. Daarom kun je nu net zo goed wachten tot de Ti4200 uitkomt en evt. wat goedkoper wordt omdat je huidige spellen nu toch nog kunt draaien.