Toon posts:

[FTP] probleem met alias

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil van mijn ene computer (met internet verbinding en kleine hd) ,waarop mijn ftp server draait, een map toevoegen vanop op mijn andere computer (met grotere hd). dit lukt niet. ik gebruik op alletwee de computers windows xp pro . voor mijn ftp gebruik ik serv-u, met iis lukte dit ook niet. ik kan wel een alias aanmaken voor een map op dezelfde computer.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Maak op de pc met grote HD een share aan, laat ce pc met kleine hd hiernaar connecten met bijvoorbeeld S: als letter voor de share. Nu voeg je S: te aan het accesslijstje van je ftpd :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 15:37 schreef Straat het volgende:
Maak op de pc met grote HD een share aan, laat de pc met kleine hd hiernaar connecten met bijvoorbeeld S: als letter voor de share. Nu voeg je S: te aan het accesslijstje van je ftpd :)
ok

Verwijderd

Topicstarter
ik doe dit niet graag maar: * stamp *

• Proxar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt inderdaad proberen om een netwerkdrive te maken en die te sharen op je ftp, heb zelf nog nooit geprobeerd op een ftp server via het netwerk naar een andere pc te komen, maar het lijkt me dat da moet kunnen, laat het even weten als het lukt, ben erg benieuwd. 8-)

Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die netwerk drive kunnen maken, ik denk ook dat ik de gebruikers van mijn ftp de juiste rechten gegeven heb maar hij zegt:

CWD alle muziek
550 /alle muziek: No such file or directory.

natuurlijk is er geen zo een file of dir want het is een virtuele |:(

het probleem is dus nog altijd hetzelfde: ik graak niet in die map op de andere computer :'(

Verwijderd

Topicstarter
ok twerkt :) gewoon met guildFTPd gedaan en twerkt
tja :?
Pagina: 1