Ik heb een poll gemaakt (die met files werkt), en nou zat ik in die poll te zoeken naar een manier om ip's te checken zodat je zowiezo de poll niet kunt flooden.
De toegevoegde functies zijn:
Toen ik de poll toen uitprobeerde gaf hij een syntax error op line 110. Dat is ver buiten waar ik werkte, en hier had ik ook niets aangepast. Ik dacht dus dat ik een functie ergnes niet had afgesloten, maar ik kan nergens iets vinden wat niet goed zou zijn... Line 110, en omgeving, zijn als volgt:
Weet iemand misschien de fout te vinden? En of ik zo uberhaupt wel een ip kan checken... Ik gebruik die functies dan op de volgende manier:
De toegevoegde functies zijn:
PHP:
1
| <?function LogIp($REMOTE_ADDR){ $file = fopen("include/ipcheck.inc","w"); $input = "$REMOTE_ADDR"; fputs($file,"$input"); fclose($file); return "$REMOTE_ADDR";}function CheckIp($REMOTE_ADDR){ $file = fopen("include,ipcheck.inc","r"); $contents = fread($fd, filesize($file)); if($REMOTE_ADDR != "$contents") { return true; } else { return false; }}?> |
Toen ik de poll toen uitprobeerde gaf hij een syntax error op line 110. Dat is ver buiten waar ik werkte, en hier had ik ook niets aangepast. Ik dacht dus dat ik een functie ergnes niet had afgesloten, maar ik kan nergens iets vinden wat niet goed zou zijn... Line 110, en omgeving, zijn als volgt:
PHP:
1
| <? if ($count == 4){ $percent = $voteline * 100; $percent = $percent / $total; settype($percent, "integer"); print "html code hier"; print "</td></tr></table>"; } }}?> |
Weet iemand misschien de fout te vinden? En of ik zo uberhaupt wel een ip kan checken... Ik gebruik die functies dan op de volgende manier:
PHP:
1
| <?function vote($vote, $exp){ LogIp($REMOTE_ADDR); $count = 0; $votelist = "votelist.php"; $fpr = fopen($votelist, "r"); $fpa = fopen($votelist, "a"); while (! feof($fpr)) { $count++; $voteline = fgets($fpr, 1024); if ($count != $vote) { $fpw = fopen($votelist, "w"); fwrite($fpa, "$voteline"); } if ($count == $vote) { if(CheckIp($REMOTE_ADDR)) { settype $voteline, "integer"); $voteline++; print "html hier"; print "html hier"; print "html hier"; print "html hier"; fwrite($fpa, "$votelinen"); } else { print "You have allready voted!"; } }}?> |