Ik vroeg me af welke onderdelen ik het beste zou kunnen gebruiken voor een zelfbouwcase die zo plat mogelijk moet zijn (dacht aan zon 7.5 tot 10 cm max. platter zo mogelijk)en niet groter (WxL) dan noodzakelijk
de hoogst nodige "eisen":
-amd (duron ivbm. budget) tegen de gigahertz
-3d acceleratie
-video out (s-video of composite)
-ethernet/fast ethernet netwerk
-niet al te lawaaiig
verder natuurlijk het gebruikelijke als hd, dvd etc, maar daar heb ik geen hulp bij nodig, het onderstaande echter is lastiger.
Ik zat zelf te denken aan mbtje met nforce, alleen die kreeg ik niet gevonden met video-out (alleen MSI K7N415 Pro, maar optioneel, met extra kaart, wat het geheel dus weer hoger maakt)
het grotere probleem dan, lijkt mij, is de voeding... dat zou t geheel een stuk hoger maken.
Bij voorbaat dank voor de hulp!
de hoogst nodige "eisen":
-amd (duron ivbm. budget) tegen de gigahertz
-3d acceleratie
-video out (s-video of composite)
-ethernet/fast ethernet netwerk
-niet al te lawaaiig
verder natuurlijk het gebruikelijke als hd, dvd etc, maar daar heb ik geen hulp bij nodig, het onderstaande echter is lastiger.
Ik zat zelf te denken aan mbtje met nforce, alleen die kreeg ik niet gevonden met video-out (alleen MSI K7N415 Pro, maar optioneel, met extra kaart, wat het geheel dus weer hoger maakt)
het grotere probleem dan, lijkt mij, is de voeding... dat zou t geheel een stuk hoger maken.
Bij voorbaat dank voor de hulp!
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com