• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb nu een siemens c-25 met ben prepray en ik ben mischien van plan om datakabel te kopen om zo de simlock er af tehalen, maar ik weet niet precies hoe dat moet en met welke software dat moet. En dan nog iets: kan je ook ringtones uploaden naar je gsm en nieuwe software erin zetten (net als netmonitor bij de nokia 3210), alvast bedankt

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Met een datakabel kan je eenvoudig unlocken. Voor software moet je even zoeken via http://topsitez.org

Je kunt nieuwe ringtones uploaden (max. 1 :( ) nieuwe software kan volgens mij niet :(

DIT IS MIJN WEBSITE

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Je moet even opletten, want sommige online sites rekenen verschillende prijzen voor datakabels voor de S25 en de S/C/M35 terwijl deze kabels echt exact gelijk zijn.

• ubermaestro
ok, thanks ik zal wel wat rondzoeken op het net

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Mail!

Zit ook een schema'tje bij van die kabelzooi.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• ubermaestro
Ok ,bedankt voor je file. Op internet had ik ook gelezen dat sommige progamma's je telefoon konden slopen, dus ik eigenlijk wel zeker zijn om een goed programma te krijgen

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Ik kan je helaas niks garanderen, omdat ik het zelf niet gebruikt heb. Ik heb een andere telefoon (cmd-x2000), waar ik niks voor kan vinden.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

Welke software kun je het beste gebruiken om de Siemens S25 en de S/C/M35 te unlocken. En zijn die kabels exact hetzelfde?

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb nog een C/S25 kabel liggen, mail me maar op Thermo@zeelandnet.nl
Pagina: 1