nog steeds een nickchange
Verwijderd
op flashfreaks vind je enkele tutorials hoe je ze zelf kunt maken
grtz
da
Verwijderd
Trouwens voor een lijst met stijlen, moet je eens kijken bij http://www.folioart.co.uk/
Daar kun je kunstenaars zoeken op o.a. stijl.
Heet het zow?Op zaterdag 02 maart 2002 13:40 schreef da22 het volgende:
yep, [b][u]cartoons tekenen in flash[/b][/u], heb al aardig wat cartoons gezien van dbisoke, maakt erg mooie stuff!!!
op flashfreaks vind je enkele tutorials hoe je ze zelf kunt maken
grtz
da
Waar denk je dat ik dit vandaan heb? ;)*DOp zaterdag 02 maart 2002 13:41 schreef da22 het volgende:
ohja, als je nog meer van hem wilt zien, check http://www.bdisoke.nl/
grtz
Verwijderd
flash-cartoons
Check je mailOp zaterdag 02 maart 2002 15:20 schreef BDisOKE het volgende:
BDisOKE art?
Oke ik kijk er naar uitOp zaterdag 02 maart 2002 16:59 schreef BDisOKE het volgende:
Ik heb je mail gehad. Ik moet er even overnadenken. JE hoort A.S.A.P van me.
Hoelang wilde je erover nadenken?Op zaterdag 02 maart 2002 16:59 schreef BDisOKE het volgende:
Ik heb je mail gehad. Ik moet er even overnadenken. JE hoort A.S.A.P van me.
Nou niet naast je schoenen gaan lopen he...Op zaterdag 02 maart 2002 15:20 schreef BDisOKE het volgende:
BDisOKE art?
ps. hey boudewijn..je icoon doet het niet
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Gewoon in illustrator gemaakt om te oefenen, met flash krijg ik altijd ruzie...

BD, heb je soms ook dingen met graffity gedaan?
Hij heeft wel een beetje een graffity stijl inderdaad.
Nog een paar voorbeelden van die meesterlijke art zijn de heren cosh en mr feaver.
Je kan iets van hun werk zien bij
Cosh
Mr Feaver
of op www.cosh.net
Wat ook een erg kewle site is www.123klan.com
Tja, dan zouden popart, dada en andere kunstvormen ook geen kunst zijn.Op maandag 04 maart 2002 19:40 schreef flyer het volgende:
is dit een art dan? lijkt me niet echt, lijkt me gewoon tekenen in flash.
Verwijderd
als wat die knakker tekend art is, dan zijn mijn drietsessies ook kunstOp maandag 04 maart 2002 19:45 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Tja, dan zouden popart, dada en andere kunstvormen ook geen kunst zijn.
Verwijderd
Op maandag 04 maart 2002 19:18 schreef PyroDaan het volgende:
Naar aanleiding van de tut op flashfreaks heb ik even iets proberen te maken in de 'BDisOKE-stijl'![]()
Gewoon in illustrator gemaakt om te oefenen, met flash krijg ik altijd ruzie...
[afbeelding]
edit:
BD, heb je soms ook dingen met graffity gedaan?
Cosh heeft overduidelijk zijn roots in graffiti, maar Tjeerd en vooral Boudewijn zijn letterlijk geobserdeerd door comics. Ik kan me herinneren dat Boudewijn vroeger elke week een nieuwe stapel comics mee naar school nam, en die tijdens college ging zitten lezen.
Ik raad jullie allemaal aan om ipv hier op het forum rond te hangen, je tekenbook te gaan pakken en te gaan tekenen...
Verwijderd
hehehe die Oh,when?Ik raad jullie allemaal aan om ipv hier op het forum rond te hangen, je tekenbook te gaan pakken en te gaan tekenen...
maar idd. UIT die computer koop een black/schets boek (of een stapel 4vier
wel is een poging gedaan! ;)Samen met oh,when? in hellevoet:D maar vind het vrij moeilijk. maar ik vind graffity WEL vaak errug mooi. En dan niet van die tags of grooote letters maar mooie characters enzo!BD, heb je soms ook dingen met graffity gedaan?
En als jij nou eens even stopt met mensen af te plassen hier, en kappen met te doen alsof je hier al ja-ren bent, dan word het misschien toch nog gezellig.flyer:
als wat die knakker tekend art is, dan zijn mijn drietsessies ook kunst
Verwijderd
wat heeft dat met mijn webdesign & graphics kennis te maken dan? Ik loop al lang genoeg op het internet mee om te zien dat dat geen art is, mijn jongen.Op maandag 04 maart 2002 21:44 schreef willem169 het volgende:
alsof je hier al ja-ren bent
overigens is 100 euro vindersloon errug weinig, 10% is volgens mij meer gangbaar.
Verwijderd
ach WAT is kunst... ik weet het niet hoor, zo'n ruim begrip. Ik doe gewoon wat ik leuk vind er verdien er wat centjes mee LOLOp maandag 04 maart 2002 21:44 schreef willem169 het volgende:
[..]
En als jij nou eens even stopt met mensen af te plassen hier, en kappen met te doen alsof je hier al ja-ren bent, dan word het misschien toch nog gezellig.
(en als je het niet mooi vind.... rechts boven in je venster zit een mooi kruisje... hit it!
Op maandag 04 maart 2002 22:02 schreef flyer het volgende:
overigens is 100 euro vindersloon errug weinig, 10% is volgens mij meer gangbaar.
jij mag dan misschien al 'jaaaaaaren' meelopen, in al die tijd heb je zeker nog nooit gehoord van tact. Echter je bent wel meester geworden in het opzetten van flamewars, maar das geen prestatie om over naar huis te schrijven...
Verwijderd
dan is men hier wel heel snel op z'n gevoelige teentjes getrapt zeg als je al je mening niet mag zeggen.Op maandag 04 maart 2002 22:06 schreef oh,when? het volgende:
[..]
jij mag dan misschien al 'jaaaaaaren' meelopen, in al die tijd heb je zeker nog nooit gehoord van tact. Echter je bent wel meester geworden in het opzetten van flamewars, maar das geen prestatie om over naar huis te schrijven...
ik zie 10 posts die die gozer de hemel in prijzen, 1tje van mij die dus het tegenover gestelde zegt en meteen valt men daarover?
[-knip-]Op maandag 04 maart 2002 22:02 schreef flyer het volgende:
Ik loop al lang genoeg op het internet mee om te zien dat dat geen art is, mijn jongen.
Doe niet zo uit de hoogte trouwens, 'mijn jongen'. Je bent de pastoor toch niet ofzo
Ik vind niet dat je je mening geeft, je stelt gewoon 'het is geen art'. Zeg anders: 'Ik vind het geen art', dan geef je je mening.Op maandag 04 maart 2002 22:08 schreef flyer het volgende:
dan is men hier wel heel snel op z'n gevoelige teentjes getrapt zeg als je al je mening niet mag zeggen.
ik zie 10 posts die die gozer de hemel in prijzen, 1tje van mij die dus het tegenover gestelde zegt en meteen valt men daarover?
Verwijderd
het is gewoon grafitte vandalisme, en zoiets hoeft niet geromantiseerd te worden.
Flamewars starten is wel een kunst opzich ja, gheheOp maandag 04 maart 2002 22:15 schreef flyer het volgende:
klopt, je hebt gelijk, het is niet mijn mening, maar het is gewoon geen art. punt uit.
Maar goed. We worden het niet eens? Nee? Prima, dan zijn we eruit.
Verwijderd
Verwijderd
precies, vanwaar dan alle ophef?Op maandag 04 maart 2002 22:16 schreef Booster het volgende:
Maar goed. We worden het niet eens? Nee? Prima, dan zijn we eruit.
man het lijkt wel of je hier maar 1 kant op mag denken, en dat is de kontneuk kant
Apart, er was hier laatst nog zo'n bepaald iemand van bekant zestien die zich heel erg goed in een bepaalde scene kon vinden.flyer:
precies, vanwaar dan alle ophef?
man het lijkt wel of je hier maar 1 kant op mag denken, en dat is de kontneuk kant
En ja, lite-mods die verdienen kleur ja!
Verwijderd
ik had het inderdaad nog niet vanuit het kontneuk perspektief bekeken allemaalOp maandag 04 maart 2002 22:18 schreef flyer het volgende:
[..]
precies, vanwaar dan alle ophef?
een labeltje aan kunst hangen is volgens mij vragen om problemen; kom je nooit uit. gewoon doen wat je leuk vind en laat het labelen maar aan anderen over
Op maandag 04 maart 2002 22:08 schreef flyer het volgende:
dan is men hier wel heel snel op z'n gevoelige teentjes getrapt zeg als je al je mening niet mag zeggen.
Zo kort al hier, en nu al jezelf tegensprekenOp maandag 04 maart 2002 22:15 schreef flyer het volgende:
klopt, je hebt gelijk, het is niet mijn mening, ...
Op maandag 04 maart 2002 22:15 schreef flyer het volgende:
klopt, je hebt gelijk, het is niet mijn mening, maar het is gewoon geen art. punt uit.
het is gewoon grafitte vandalisme, en zoiets hoeft niet geromantiseerd te worden.
Je reageert in eerste instantie niet op de grafitti , daar hebben we het dan ook niet over (was een zijweggetje).Op maandag 04 maart 2002 19:59 schreef flyer het volgende:
als wat die knakker tekend art is, dan zijn mijn drietsessies ook kunst
Kortom: je weet niet waarover je het hebt
Eh... OzBoz mag even een ip-checkje gaan uitvoeren geloof ikOp maandag 04 maart 2002 22:18 schreef flyer het volgende:
... de kontneuk kant
Dit topic is gesloten.
![]()