Verwijderd
Gebeurt dit met alle geluiden en alle applicaties of alleen in Windows Media Player (dat WAS bij mij namelijk ook het geval, alleen WMP)
wat voor mainboard heb je?
mocht 't een mainboard met een VIA chipset zijn, gooi je PCI latency timing dan maar eens omhoog naar 64; wil het probleem wel eens verhelpen.
mocht 't een mainboard met een VIA chipset zijn, gooi je PCI latency timing dan maar eens omhoog naar 64; wil het probleem wel eens verhelpen.
-I am Jack's wasted life.
Ik had problemen met mijn geluid in Windows 2000 / WinXP. Bij mij kwam het door de Highpoint RAID controller drivers. Je kan proberen nieuwe drivers voor Creative te installeren en als je een RAID controller hebt, de drivers van de controller.
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem gehad onder XP en met de SB128PCI
Het kraken was het ergst bij het bewegen van de muis, grote HD activiteit en Start menu.
Na veel dingen uitproberen, drivers update (en downgraden), het zoeken in de bios naar oplossingen etc etc etc was voor mij de oplossing heel erg simpel
Ik heb de HD aangedrukt en daarna was het kraken volledig weg.
Tevens hield dat pci latency niet want dat zit niet in mijn bios (en flashen doe ik nie aan)
Het kraken was het ergst bij het bewegen van de muis, grote HD activiteit en Start menu.
Na veel dingen uitproberen, drivers update (en downgraden), het zoeken in de bios naar oplossingen etc etc etc was voor mij de oplossing heel erg simpel
Ik heb de HD aangedrukt en daarna was het kraken volledig weg.
Tevens hield dat pci latency niet want dat zit niet in mijn bios (en flashen doe ik nie aan)
Kijk ff in onze sticky: [topic=288637/1/100]
En gebruik anders ff de search: [search=128 kraakt]
En gebruik anders ff de search: [search=128 kraakt]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()