Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
altijd ?
na wat zoeken kwam ik hierop..
http://www.overclockers.com/articles129/
je krijgt betere resultaten zonder, maar vraag is, blijft de kaart meegaan dan natuurlijk.
na wat zoeken kwam ik hierop..
http://www.overclockers.com/articles129/
je krijgt betere resultaten zonder, maar vraag is, blijft de kaart meegaan dan natuurlijk.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
nopeOp zaterdag 02 maart 2002 13:15 schreef SH007 het volgende:
dat is nodig ja, dat moet altijd bij een peltier.
weet je wel waar een coltplate voor is?
een proc core is vele malen kleiner als de tec, en door die coltplate wordt de warmte gespreid over de gehele peltier.
Bij een GF is een peltier niet nodig echter, want die heeft een vrij grote core. Het is dan zelfs beter om geen pelt te nemen omdat de laag ASII tussen de pelt en coltplate toch een stuk weerstand is.
kortom: niet nodig, en dus ook niet doen want dat heeft nadelige gevolgen.
aha, dacht al zoiets.
bedankt.
bedankt.
Op zaterdag 02 maart 2002 16:31 schreef Allanzoet het volgende:
eerm, waarom moet er eigenlijk ALTIJD een coldplate onder een peltier?
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
voor mij klok-klepel-geval hoor!!
een peltier op je geforce core? is dat wel slim? Ik dacht dat het belangrijker was je videomem goed te koelen bij het OCen van zo'n kreng, omdat die het eerste probleem is.
een peltier op je geforce core? is dat wel slim? Ik dacht dat het belangrijker was je videomem goed te koelen bij het OCen van zo'n kreng, omdat die het eerste probleem is.
Als ie creatief is kan ie met 1 pelt zowel zijn cpu als mem koelenOp zaterdag 02 maart 2002 18:29 schreef m-m het volgende:
voor mij klok-klepel-geval hoor!!
Als je nou 1 dunne coldplate maakt die gelijk ook het ram bedekt, heb je met 1 pelt je core + je geheugen (extreem) gekoeld
Pagina: 1