FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Beide staan inmiddels op +3 dus ik kijk gewoon meteen de hele draad door
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
En /me gaat er ook nog eens overheen 
Ligt het nu aan mij of is de modque redelijk leeg, maar staan ondertussen de tags/scores slechter als normaal
EDIT:

Dit bedoel ik dus, is al tijden niet meer zo leeg geweest. Maar de scores kloppen echt niet. Volgens zijn er een paar modjes die niet zo nauw kijken
En ik heb behoorlijk wat puntjes over, na een paar +3/4 reacties
Ligt het nu aan mij of is de modque redelijk leeg, maar staan ondertussen de tags/scores slechter als normaal
EDIT:

Dit bedoel ik dus, is al tijden niet meer zo leeg geweest. Maar de scores kloppen echt niet. Volgens zijn er een paar modjes die niet zo nauw kijken
En ik heb behoorlijk wat puntjes over, na een paar +3/4 reacties
Kan goed zijn, ik ben even bezig geweest met de que maar der staan veel dingen verkeerd jaOp zaterdag 02 maart 2002 15:04 schreef Mecallie het volgende:
En /me gaat er ook nog eens overheen
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Mijn dank is groot,
en...
mijn modpoints zijn weer wat aangevuld
je voelt jezelf wel tamelijk nutteloos met een lege modzak als je bij een kromme draad aankomt
en...
mijn modpoints zijn weer wat aangevuld
je voelt jezelf wel tamelijk nutteloos met een lege modzak als je bij een kromme draad aankomt
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Je moest eens weten.....je voelt jezelf wel tamelijk nutteloos met een lege modzak als je bij een kromme draad aankomt
* Netman768 is ook bezig, een beetje
vandaag nog niet...
Pagina: 1