isdn driver voor win xp

Pagina: 1
Acties:

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 11:29
Hallo iedereen,

Ik heb sinds een paar dagen windows xp naast windows 98 op mijn systeem geinstalleerd. Windows xp werkt ok, maar als ik naar apparaatbeheer ga, dan krijg ik een geel vraagtekentje te zijn bij mijn (interne) isdn kaart. Deze is dus nog niet geinstalleerd. Aangezien het niet mijn bedoeling is mijn niet via windoes xp te kunnen internetten, heb ik dus een paar dagen internet afgestruind op zoek naar de drivers. Dit omdat de fabrikant geen homepage heeft??

Het gaat om een DataRex DISDN128PHP isdn kaart. Als iemand weet waar ik windows xp drivers kan vinden voor deze kaart, pleeaaaasseeee reply ;).

Met vriendelijke groeten,
BHR

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

Killjoy

Klingon lawn products

Post eens het FCC-ID van die kaart. Ik krijg het idee dat DataRex geen hardware fabrikant is.

Oh, enne:

[topic=309815/1/25]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Effe zomaar tussen door FCC-ID, dat is toch dat PNP nummertje dat gekoppeld is aan een infje. Maar hoe kan ik het FCC-ID opzoeken in de hardware. Waar staat dat

"Is your mother proud of you ?"

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

Killjoy

Klingon lawn products

Neu; FCC-ID staat gedrukt op de PCB van de hardware. Op de FCC search kan je dan nazoeken wie de fabrikant is en wanneer e.e.a. is geregistreerd/goedgekeurd. Jammer genoeg ontbreekt bij oudere hardware het FCC-ID.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 11:29
OK, hetvolgende nummer staat op de isdn kaart zelf
80-TA200S106-1

Er zit ook een sticker op met het nummer
200S10600205406

P/N:A
1803219

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator