wordt het geen tijd om eens SNEL een SMS dienst op te starten zodat wij nog kunnen uitgaan en toch een gerust geweten hebben dat we zo snel mogelijk DPC's score van vandaag weten?!
Dit idee had ik ook al (en ik had er ook al een naam voor: Stats2sms). Op dit moment ben ik bezig een bedrijf op te zetten (samen met een ander teamlid van Team |>Just dU It!<|) dat zich bezig moet gaan houden met sms diensten, en dit stond dus eigenlijk al op de planning
. Een vriend hield mij bijvoorbeeld op de hoogte van de DPC stats toen ik een weekje in Berlijn was, en dat was echt COOL.. (zelfs zo cool dat je maar naar nederland gaat sms'en waar de stats blijven als je ze om 12 uur nog niet hebt.
Maar dit is voor de echte Stats freaks eigenlijk gewoon een MUST
Maar dit is voor de echte Stats freaks eigenlijk gewoon een MUST
Verwijderd
Het is eigenlijk een SCHANDE dat het nog niet bestaat..... (
) ik eis dat dit op korte termijn geregeld is

[big grin]
ps mijn nummer :06-50612901
[big grin]
ps mijn nummer :06-50612901
Count me in 
Voor m'n 06, kun je me mailen. Maar ik denk dat als het zover is, er wel een Web page voor zal komen (misschien wel op T.NET of op www.dutchpowercows.org )
/me is stats freak
Voor m'n 06, kun je me mailen. Maar ik denk dat als het zover is, er wel een Web page voor zal komen (misschien wel op T.NET of op www.dutchpowercows.org )
/me is stats freak
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
euhhm.. ook wel ff zorgen dat +32 ook effe kan he jongens.. anders kom ik effe boel maken!
Pagina: 1