Toon posts:

RAID CONTROLLER FUCKED UP ?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb een ASUS A7V133A moerderbord met PROMISE ATA 100 Controller onboard...vandaag de dag weigerde mijn systeem (windows2000)op testarten, hij bleef steeds hangen bij het opstarten ! Toen heb ik besloten om mijn HD Western Digital 40 GB 7200 rpm. op een IDE interface aantesluiten,en alles werkt nu :) maar wat kan deze fout zijn ? is het een bug in de bios ?! of is mijn RAID Controller KAPOT ? :'(

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:48

Mary Wana

keyboard nut

Is dit echt nodig ? Zo screeuwen ? Vloeken in je topic titel :?

Gewoon rustig knul , we helpen je dan altijd , nu heb je het voor jezelf verprutst :X

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Heb je je onboard ATA100-controller in een RAID-controller gebouwd of heb je een extra PCI-RAID-kaartje erin hangen ?

Je hebt het over 2 dingen...beetje duidelijker graag.

-

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:59

JWO

Op zaterdag 02 maart 2002 12:35 schreef FoxzMan het volgende:
Heb je je onboard ATA100-controller in een RAID-controller gebouwd of heb je een extra PCI-RAID-kaartje erin hangen ?

Je hebt het over 2 dingen...beetje duidelijker graag.
d'r zijn ook a7v133 met lite raid standaard volgens mij :?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Je had die schijf dus niet in RAID staan, maar je gebruikte je Raid controlers als extra IDE controlers. Of begrijp ik je verkeerd?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:18

Exirion

Gadgetfetisjist

1. Lees de FAQ
2. Gebruik de Search
3. Open eventueel nog een topic, maar dan zonder CAPS IN DE TITEL.

Dank u :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

amdpower-> Begin maar eens opnieuw met een duidelijker verhaal dan wat je hierboven hebt staan. Maar niet voordat je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=raid&data%5Border%5D=relevance#hitstart hebt op RAID</a> en je cAPS lOCK-toets uitgezet hebt.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

jah, hoe is 't?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.