Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CD Covers..illegaal of niet??

Pagina: 1
Acties:

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:29
Er worden niet zo heel veel topics geopend hier over maar toch, het beleid is een beetje inconsequent, de ene keer blijven ze open, de andere keer gaan ze dicht.

Zie deze topics:

Deze bleven allemaal open

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1230
• [topic=312659/1/50]

Deze ging dicht omdat 'ie in SU werd gepost
• [topic=332255/1/50]

Hier zegt HlpDsK, lees de FAQ, maar in dit topic zegt 'ie:
Als je een kopie van je software mag hebben voor eigen gebruik, dan ook een kopie van het hoesje.
Nu is dat topic al wel gedateerd (kweet niet of hij toen al mod was?) en het is ook niet dat ik hem er speciaal uit haal, ik wil gewoon es duidelijkheid over of het nou wél of níet mag :)

Bedankt :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Mag dus niet :)
Soms glippen er wat topics tussen door die we niet zien, en ja dan kan het gebeuren dat zo'n topic open blijft. Dat is geen inconsequent beleid, we zien ze gewoon niet. Gebeurd trouwens met meerdere topics hoor :)

• The Legend
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/427192 ==> ging ook dicht.

Magoed, het is dus nu 200% duidelijk dat het niet mag ?

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het mag niet. Twee van jouw topics zijn trouwens twee jaar oud...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Daan
  • Nu online
Ja tuurlijk :)
Op die dingen zit copyright.

Ben de topics die open waren gebleven nu ook aan het sluiten.

• The Legend
LOL, alle oude topics ook gesloten nu :P Goedzo Phreak :P Je bent alleen wat links vergeten (in de quotes van anderen) ;)

• Daan
  • Nu online
Op zaterdag 02 maart 2002 12:23 schreef The Legend het volgende:
LOL, alle oude topics ook gesloten nu :P Goedzo Phreak :P Je bent alleen wat links vergeten (in de quotes van anderen) ;)
Nee hoor, wat hier nog staat [topic=312659/1/50] is niets illegaals aan.
Verder kan ik geen enkel linkje vinden :P

• The Legend
In dit topic staat nog een quote (3e reply van onderen) :) [topic=312659/1/50]

Wordt ik té lastig nu ? :P

• Daan
  • Nu online
Op zaterdag 02 maart 2002 12:29 schreef The Legend het volgende:
In dit topic staat nog een quote :) [topic=312659/1/50]

Wordt ik té lastig nu ? :P
Ja je bent erg lastig bezig nu :(
<font size="1">Gefixed, thanks :P</font>

• The Legend
NP ;) Weer een onduidelijkheid uit de wereld geholpen *D

• The Legend
Nog één keertje zeiken dan :)

Er staat dus nix over in de FAQ :X Misschien handig om het mee te nemen in dit gedeelte:
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden actief geweerd. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. GSM unlockers worden ook niet getolereerd, ook al is de legale status van het unlocken niet helemaal duidelijk. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.

Posten van een van bovenstaande levert je een Officiële Waarschuwing op. "Ik wist het niet" is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden. Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.
:?

• Daan
  • Nu online
Het valt waarschijnlijk onder die "etc etc" :)
Maar goed, dat kan men zelf ook wel bedenken.

• The Legend
Blijkbaar dus niet, voor n00bs en mierenneukers lijkt het me handiger om het er ff bij te zetten, magoed het is jullie feestje ;)

Cd Covers is ook iets heel anders dan cracks ed, in dat rijtje denk je niet ff cd covers ertussen..

• Daan
  • Nu online
Op zaterdag 02 maart 2002 12:59 schreef The Legend het volgende:
Blijkbaar dus niet, voor n00bs en mierenneukers lijkt het me handiger om het er ff bij te zetten, magoed het is jullie feestje ;)
Als we alle illegale dingen op een rijtje moeten gaan zetten dan mogen we wel 3 pagina's reserveren.
Cd Covers is ook iets heel anders dan cracks ed, in dat rijtje denk je niet ff cd covers ertussen..
Op al die dingen zit copyright, op cd covers ook.
Enig idee hoeveel mensen die FAQ daadwerkelijk lezen? Die mensen dus blijkbaar niet.

Maar goed, dan kunnen we de stelling in de FAQ beter veranderen naar "alles wat illegaal is is niet toegestaan". Gaan mensen weer zeuren "wat is dat dan precies" enzo. En zovaak komt er niet zo'n linkje bij hoor :)

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Daarnaast zou de regel: Zaken die copyrighted zijn mogen niet via het forum en topics gerequest of aangeboden worden. Denk aan Warez, MP3's, etc etc.

:) puur IMO he? :P

• The Legend
Hmmmz, jullie hebben me overtuigd, deze keer komen jullie goed weg :P ;)

Verwijderd

Ik zag ergens tussen staan dat iemand zei dat er copyright op zit, maar als je bijvoorbeeld op cdcovers.cc kijkt, zie je covers van originele cdŽs, maar ook heel veel zelf gemaakte, waar echt geen copyright op zit!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

Ik roep er wel wat over :)

Momenteel ben ik (met hulp van anderen) bezig met het volledig herzien van de FAQ. En dat heeft nu een hogere prio dan de huidige :)

Een lijst met wat wij onder copyrightschendingen verstaan zie ikzelf niet zo zitten; er is altijd wel wat dat je niet noemt :)

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 02 maart 2002 17:33 schreef Phruster het volgende:
Ik zag ergens tussen staan dat iemand zei dat er copyright op zit, maar als je bijvoorbeeld op cdcovers.cc kijkt, zie je covers van originele cdŽs, maar ook heel veel zelf gemaakte, waar echt geen copyright op zit!
Ja, lekkere redenatie. Dan kan je een pub met PSP7.04 erop ook wel linken, als er in een subdir een berg divx'en staan.

Dit alles trouwens NAAST het feit dat het vrij kansloos is om op het forum naar sites te (laten) zoeken. Doe dat zelf.

Pagina: 1