"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
volgens mij lag dat spel niet zoveel later voor weinig in de schappen
Elect a clown, expect a circus.
Oh een ding Minnie Driver doet de stem van dat wicht waar je mee speelt voor het geval je het wilde weten.
If nothing is written below, I was the last to reply...
Niet op voorraad.
Verwijderd
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
<HR> <A HREF="http://www.zdnet.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2535286,00.html" TARGET=_blank>http://www.zdnet.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2535286,00.html</A>
Het lijkt op een FPS maar dan anders, je gun hebbie in he hand maar met die hand kan je veel doen. Je kan de arm draaien maar ook de hand nogeens. En de zwaartekracht in dat spel is zo realistisch, dat heb ik in nog geen enkel ander spel gezien, en de dino's bewegen fucking realistische (in verhouding met de 2 films)De guns zijn gewoon realistischer dan UT of CS. Het landshap is gewoon perfect. Originele film stem (die eigenaar van het park John Hamon). Op mijn oude PC, pentium2 350 met voodoo2 8MB draaide hij in 640*480 perfect. En natuurlijk de A3D in de game maakt het nog echter.
Wacht maar totdat je een Brontosaurus ziet, je gelooft je ogen niet, de grond trilt en het water ook (net als de film)als hij loopt.
Als je een FPS verwacht zou ik het spel niet kopen, je moet het zien als een kruising tussen een FPS (Quake)en een Role playinggame(deus ex)en een adventure(Monkey Island).
Vooral de latere levels (die veel mensen nog nooit gezien hebben) zijn heel mooi en enorm groot. Vooral dat level waar je die grote berg op moet klimmen, daar krijg je echt het gevoel van hoogte. Trouwens de grotere en moeilijkere tegenstanders (T-Rex enz.) kom je pas in de latere levels tegen.
En hier is dan een "levelselector":
Druk terwijl je in het menu bent op CTRL+SHIFT+Q+W en laat dan W los. Nu kan je alle levels van het spel uitkiezen.
PSN-id: Chrasher
wat een tegenstrijdige reacties!!!
tco maar kopen, alleen nu moet ik nog weten waar ik het kan krijgen???
Verwijderd
Blijkbaar zul je het of heel leuk vinden of totaal geen ruk aan:)
Bij <A href=http://www.dimensionplus.nl/index2.htm target=new>www.dimensionplus.nl/index2.htm</A>is hij voor 29,95 + verzendkosten te koop.
Je dient een behoorlijke tijd (zeker 50% van de tijd) de levels grondig te doorzoeken zonder ook maar 1 tegenstander tegen te komen. Ook is het zo dat de grotere tegenstanders in veel gevallen niet gedood kunnen worden, je dient deze dus regelmatig te vermijden en een potje wegrennen/verstoppen is in dit spel dan heel realistisch en de enige mogelijkheid om sommige levels door te komen.
Ik denk dat je het zo moet samenvatten:
- Hou je absoluut niet van adventures, maar alleen van directe actie binnen de minuut, zoals in Quake-3 of UT dan zou ik Trespasser niet aanraden.
- Vindt je UT en Quake-3 geen reet aan, maar speel je alleen Command & Conquer of Myst/Riven dan zou ik het dus ook niet aanraden.
- Hou je van iets nieuws, en je bent geduldig en vindt het niet erg om alles wat je ooit hebt geleerd met "first person shooters" opnieuw te leren (i.v.m. de wat vreemde bediening), dan is er een behoorlijke kans dat je het erg leuk vind. En voor die 3 tientjes zou ik het dus wel aanraden.
Oh ja... Toevallig heb ik op mijn Homepage een heleboel zelfgemaakte screenshots staan.
laagste 1.9 en hoogste 9.0????
Die screenshots van jou vind ik toch wel erg stoer er uit zien dus ik koop het spel toch maar,
op wat voor resolutie zijn de shots ze genomen??
Enig idee waar ik dit heb gelezen????(ik namelijk niet)
Verwijderd
Ik kan er niet bij dat mensen dit geen mooi spel vinden.Het is namelijk nog steeds ongeevenaard op verschillende dingen, vooral
uit die tijd. Als je van ongelooflijke groote open (echt 3D realtime) gebieden houd moet je het gewoon proberen. En laat je niet afschrikken door de bediening (cool verzonnen arm bewegingen) of door de hardware vereisten (steld voor nu niet zoveel meer voor).
Het is wachten op Unreal2 voor nog beter moois op dit gebied.
TRY IT !!
Hoe ziet Trespasser eruit met FSAA? Iemand die dit al geprobeerd heeft?[/quote]Ik speel hem nu op mijn GeForce-2 in FSAA 2x2. Ziet er vreselijk gelikt uit zo.
Als iemand nog een cheat of patch heeft voor een hogere resolutie dan 800x600, plaats dat dan hier. Ik heb er naar gezocht maar helaas niets gevonden.