Trespasser??????

Pagina: 1
Acties:

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:54
ik las een paar dagen geleden iets op een gamesite over een game genaamd "Trespasser".

Het was een game in de Jurrasic Park trend of zo en ze waren er nogal lovend over.
Ik heb een linkje opgezocht met wat screenshots en audio,video:

http://www.trespassernet.com/news.html

Ziet er wel leuk uit, maar ik las ook dat dit spel al weer redelijk oud is!!

Wat weten jullie hier van en waar zou ik het nog kunnen krijgen?????

[wat past me nieuwe user icon goed bij deze topic!!! ;) ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

volgens mij was dat spel zwaar overrated, je hebt een beest van een pc nodig om het überhaubt te draaien

volgens mij lag dat spel niet zoveel later voor weinig in de schappen

Elect a clown, expect a circus.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Wat ik gelezen heb is dat het game veelbelovend was maar niks waar maakte en dus uiteindelijk de grond in geboord werd door de bladen.

Oh een ding Minnie Driver doet de stem van dat wicht waar je mee speelt voor het geval je het wilde weten.

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:18

Vos

AFCA

grafisch wa het toen wel cool, nu beetje achterhaald denk ik...maar de gameplay is zwaar bagger :r

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ja, is al een tijdje uit, ik zelf ben op zoek naar Carnivores 2, is ook zo iets, maar die vind ik mooier.

Niet op voorraad.

• Speedy
  • Laatst online: 20-02 10:53
Echt niet leuk om te spelen dat spel :r , haal voor de 10 piek die het nog moet kosten liever iets anders.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Zoals de meesten al aangeven is het een zeer slecht spel en moet je het absoluut niet kopen.

• Animal_X
k, thanx!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Hier staat een review!:):+
<HR> <A HREF="http://www.zdnet.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2535286,00.html" TARGET=_blank>http://www.zdnet.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2535286,00.html</A>

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb hem hier al een week voor m'n neus liggen en ik heb hem nog niet gespeeld, lijkt me een kutspel, beetje dino's knallen, kewl hoor, NOT!

• Flexx
  • Laatst online: 20-02 15:38

Flexx

This side up

Trespasser, ja die heb ik bij mijn PCZone abo gehad. Echt een cool spel, wel moeilijk.
Het lijkt op een FPS maar dan anders, je gun hebbie in he hand maar met die hand kan je veel doen. Je kan de arm draaien maar ook de hand nogeens. En de zwaartekracht in dat spel is zo realistisch, dat heb ik in nog geen enkel ander spel gezien, en de dino's bewegen fucking realistische (in verhouding met de 2 films)De guns zijn gewoon realistischer dan UT of CS. Het landshap is gewoon perfect. Originele film stem (die eigenaar van het park John Hamon). Op mijn oude PC, pentium2 350 met voodoo2 8MB draaide hij in 640*480 perfect. En natuurlijk de A3D in de game maakt het nog echter.

Wacht maar totdat je een Brontosaurus ziet, je gelooft je ogen niet, de grond trilt en het water ook (net als de film)als hij loopt.
Als je een FPS verwacht zou ik het spel niet kopen, je moet het zien als een kruising tussen een FPS (Quake)en een Role playinggame(deus ex)en een adventure(Monkey Island).

• Chrasher
  • Laatst online: 22:06

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik moet zeggen dat vanaf het moment dat hij uitkwam hij al ap mijn Harddisk staat. Ik speel het nog regelmatig (zelfs meer dan quake3 ???) Op de één of andere manier ben ik eraan verslaafd geraakt. Ik weet niet waarom, maar mischien heeft het te maken met de spanning in het spel. je komt geen Dino tegen achter elke boom (dus het is niet alleen schieten geblazen), en grafisch ziet het er best mooi uit voor een spel uit die tijd.
Vooral de latere levels (die veel mensen nog nooit gezien hebben) zijn heel mooi en enorm groot. Vooral dat level waar je die grote berg op moet klimmen, daar krijg je echt het gevoel van hoogte. Trouwens de grotere en moeilijkere tegenstanders (T-Rex enz.) kom je pas in de latere levels tegen.

En hier is dan een "levelselector":
Druk terwijl je in het menu bent op CTRL+SHIFT+Q+W en laat dan W los. Nu kan je alle levels van het spel uitkiezen. :)

PSN-id: Chrasher

• Animal_X
hhhmmmm......
wat een tegenstrijdige reacties!!!

tco maar kopen, alleen nu moet ik nog weten waar ik het kan krijgen???

Verwijderd

<A href=http://www.zdnet.com/gamespot/filters/products/readers/0,11103,199105,00.html target=new>www.zdnet.com/gamespot/filters/products/readers/0,11103,199105,00.html</A>Nog wat reacties van de lezers van GameSpot.

Blijkbaar zul je het of heel leuk vinden of totaal geen ruk aan:)

Bij <A href=http://www.dimensionplus.nl/index2.htm target=new>www.dimensionplus.nl/index2.htm</A>is hij voor 29,95 + verzendkosten te koop.

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nog even een update op mijn verhaal!
Je dient een behoorlijke tijd (zeker 50% van de tijd) de levels grondig te doorzoeken zonder ook maar 1 tegenstander tegen te komen. Ook is het zo dat de grotere tegenstanders in veel gevallen niet gedood kunnen worden, je dient deze dus regelmatig te vermijden en een potje wegrennen/verstoppen is in dit spel dan heel realistisch en de enige mogelijkheid om sommige levels door te komen.

Ik denk dat je het zo moet samenvatten:

- Hou je absoluut niet van adventures, maar alleen van directe actie binnen de minuut, zoals in Quake-3 of UT dan zou ik Trespasser niet aanraden.

- Vindt je UT en Quake-3 geen reet aan, maar speel je alleen Command & Conquer of Myst/Riven dan zou ik het dus ook niet aanraden.

- Hou je van iets nieuws, en je bent geduldig en vindt het niet erg om alles wat je ooit hebt geleerd met "first person shooters" opnieuw te leren (i.v.m. de wat vreemde bediening), dan is er een behoorlijke kans dat je het erg leuk vind. En voor die 3 tientjes zou ik het dus wel aanraden.

Oh ja... Toevallig heb ik op mijn Homepage een heleboel zelfgemaakte screenshots staan. :)

• Animal_X
Ja de reviews op die zijn wel vaag:
laagste 1.9 en hoogste 9.0????

Die screenshots van jou vind ik toch wel erg stoer er uit zien dus ik koop het spel toch maar,
op wat voor resolutie zijn de shots ze genomen??

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Die shots zijn genomen op 800x600 en dan zwaar gecomprimeerd (heb helaas niet veel ruimte op m'n homepage :(). Dit is trouwens wel de hoogste resolutie in het spel, maar heb je een GeForce-2 of Voodoo-5 dan kan je FSAA aanzetten.

• Animal_X
ik als ergens op een Trespasser site dat het mogelijk was door een patch of iets dergelijks om op 1024*768 te spelen.

Enig idee waar ik dit heb gelezen????(ik namelijk niet)

Verwijderd

Iedereen Die Trespasser kut vind kom ik persoonlijk onder zijn reed SCHOPPEN!\
Ik kan er niet bij dat mensen dit geen mooi spel vinden.Het is namelijk nog steeds ongeevenaard op verschillende dingen, vooral
uit die tijd. Als je van ongelooflijke groote open (echt 3D realtime) gebieden houd moet je het gewoon proberen. En laat je niet afschrikken door de bediening (cool verzonnen arm bewegingen) of door de hardware vereisten (steld voor nu niet zoveel meer voor).
Het is wachten op Unreal2 voor nog beter moois op dit gebied.
TRY IT !!

• Dracul
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Hoe ziet Trespasser eruit met FSAA? Iemand die dit al geprobeerd heeft?

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 12:38 schreef Dracul het volgende:
Hoe ziet Trespasser eruit met FSAA? Iemand die dit al geprobeerd heeft?[/quote]Ik speel hem nu op mijn GeForce-2 in FSAA 2x2. Ziet er vreselijk gelikt uit zo. :) De framerate is wel behoorlijk gezakt, vooral als je met een wapen in je hand loopt. Bij mij moet ik trouwens Vsync uit zetten anders heb ik alleen maar een aan/uit flitsend beeld.

Als iemand nog een cheat of patch heeft voor een hogere resolutie dan 800x600, plaats dat dan hier. Ik heb er naar gezocht maar helaas niets gevonden. :(

Pagina: 1