MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Win2k maakt gebruik van een soorvan IRQ manager, alles kaarten zitten op IRQ 9.... bij mij dus ook... zeer bout..
Whatever.
Ga naar BIOS.
PnP/PCI setup.
PnP OS installed op Disabled zetten.
Configuration data reset op Enabled zetten (voor 'n eenmalige PnP-reset)
Hierna moet 't werken.
PnP/PCI setup.
PnP OS installed op Disabled zetten.
Configuration data reset op Enabled zetten (voor 'n eenmalige PnP-reset)
Hierna moet 't werken.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Het is mij idd ook al opgevallen dat alle OS'en het minst problemen hebben met hardware als je in de BIOS de PnP OS functie hebt gedisabled...:)
What the hell is ACPI anyway ??
Zeker gevaarlijk om uit te zetten
Zeker gevaarlijk om uit te zetten
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Verwijderd
ACPI vindt je bij powermanagement setup in je BIOS. Er staat vaak "ACPI Function". ACPI gebruiken kan gevaarlijker zijn als je aan hebt staan dan wanneer het uit staat. Als je pech hebt en ACPI werkt niet goed om een of andere reden dan gaat je PC slapen na enige tijd om energie te besparen. Alleen wordtiedannietmeerwakker.... R
Verwijderd
W2K is een beetje raar volgens mij in bepaalde configuraties ofzo...
Ik had hiervoor een Abit BP6 met dual celly offcourse, en zowel de engelse als de nederlands versie van W2K gaven echt bullshit waarden voor mijn IRQ's..
Zo zat mijn videokaart op IRQ 128, en mijn netwerkkaart op 53...
en nog meer van die geintjes.. geen enkel normaal IRQ te vinden...
Ik had hiervoor een Abit BP6 met dual celly offcourse, en zowel de engelse als de nederlands versie van W2K gaven echt bullshit waarden voor mijn IRQ's..
Zo zat mijn videokaart op IRQ 128, en mijn netwerkkaart op 53...
en nog meer van die geintjes.. geen enkel normaal IRQ te vinden...
Pagina: 1