• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ben nu namelijk toch heel errug :?

Ik heb eergisteren m'n ipaq 3850, ppc2002, activesync3.5 gekregen, en wou avantgo eens proberen.
Ingeschreven voor een aantal kanalen, en ok als m'n ipaq op de cradle zit, dan kan ik lekker tweakers vanuit Ipaq lezen.

Maar UIT de cradle werkt kom ik nergens? Dan blijft ie maar zoeken.

Dus even een vraag: HOE werkt avantgo nou?

Is het
a: een mogelijkheid om sites OFFLINE te lezen. Je synct het met je computer in de ochtend, en dan kan je het lekker lezen in de trein/wc/auto whatever?

b: avantgo is gewoon een webserver zodat je op je ipaq kan "surfen". Handig als je wireless connectie heb, maar totaal onzinnig als je het doet via je cradle, want wie is er geek enough om van een 2" schermpje te lezen terwijl je een 19" voor je neus heb :?

Ik DENK dat het antwoord a is, maar dan rijst weer een andere vraag: waarom kan ik dan niet offline die files lezen?

Edit> ja ik weet dat er een hoop topics zijn over avantgo, maar geen van hun beantwoord m'n vraag, zelfs op de avantgo website is het zo vaag als microsoft.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-03 15:14

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is a :)
Wat bedoel je met 'hij blijf maar zoeken'? IE op je PocketPC opent niet automatisch de Avantgo-files (want feitelijk slaat avantgo gewoon webpagina's op, die je dan offline kunt lezen door naar de Avantgo-directory te browsen)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 maart 2002 11:18 schreef Daniel het volgende:
Het is a :)
Wat bedoel je met 'hij blijf maar zoeken'? IE op je PocketPC opent niet automatisch de Avantgo-files (want feitelijk slaat avantgo gewoon webpagina's op, die je dan offline kunt lezen door naar de Avantgo-directory te browsen)
ah, gelukkig. Ben toch niet gek :)

Nou, als ik m'n ipaq gewoon uit z'n cradle haalt en bv in bed tweakers wilt lezen, dan open ik PIexplorer, klik op avantgo en dan blijft dat aardbol maar draaien voor een paar minuten. Na een paar potjes mahjong is ie nog niet bij z'n avantgo page.

Dus weet ik ook niet wat er aan de hand is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp