Forum thuis hosten

Pagina: 1
Acties:

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
-

[ Voor 104% gewijzigd door Dre op 10-11-2012 17:54 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Schaf gewoon een ezboard.com forumpje aan, dan heb j ethuis ook geen gedonder met de verbinding

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• kamerplant
  • Niet online
Als het niet druk is moet het wel kunnen, alleen is het wel erg krap. Maarja, 5 tegelijk moet wel kunnen, want die 5 die lezen ook, dus downloaden niet achter elkaar.
Maarja, dan heb je voor een clan toch best wel veel als er altijd 5 tegelijk zijn, dus als het niet te groot is zal het wel kunnen.

🌞🍃

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 06-09-2013 18:42 ]

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 02 maart 2002 11:21 schreef awaarle het volgende:

ik bekijk even ezboard en anders blijf ik bij het clanbase forum
Dan kun je net zo goed je forum op een 14k4 modem hosten, clanbase is mega traag + vaak down. Alhoewel ik niet weet of dat ook zo bij de forums is, maar dat zal wel. :(

🌞🍃

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-08 21:43

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Ons eigen geschreven forum draaide eerst op een 256 kbit/32 kbyte upstream verbinding. Dat ging lekker, met zo gemiddeld 5-10 bezoekers online op 'drukke' momenten.

Maar vanwege omzetting naar Cistron MAXX-abonnement, zijn we nu ff genoodzaakt het zootje op een MxStream Basic lijn te draaien en dat is te traag in ons geval, vooral als het wat 'druk' wordt dan schiet het niet op voordat een pagina is verstuurd vanaf de server.

10-20 kbyte upload is wel zo prettig op z'n minst.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Verwijderd

Had hier ook een forumpje draaien. Basic ADSL van Planet :) Alleen denk even aan het volgende:

jouw comp met forum uit = forum niet bereikbaar :)
Pagina: 1