Toon posts:

DVD Speler met mpeg4 - encoding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er eigenlijk al wel een dvd speler met mpeg4 - encoding ... zodat ik divx kan bekijken op de dvd speler?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

nee, en ik denk eigenlijk niet dat die er in de nabije toekomst ook zal komen...
Aangezien DivX nog steeds officieel een gehackte codec is, in tegenstelling tot mp3.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ... eerlijk gezegd denk ik van wel ... ze zijn toch ook bezig met zo'n vaag project om divx legaal te maken?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 09:51
Op zaterdag 02 maart 2002 10:35 schreef korn het volgende:
Bestaat er eigenlijk al wel een dvd speler met mpeg4 - encoding ... zodat ik divx kan bekijken op de dvd speler?
Het heet decoding ... En je kunt ze best verwachten. Op de frontpage stond een week of 3 geleden een insteekkaartje voor de pc wat dus hardware-matig decode. En hier op het forum is een inkoopactie bezig.

Dus DVD spelers zullen ook wel volgen. En anders bouw je er zelf een, voor een ECHTE tweaker geen probleem >:)

-

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 10:46 schreef Juicy het volgende:

[..]

Het heet decoding ... En je kunt ze best verwachten. Op de frontpage stond een week of 3 geleden een insteekkaartje voor de pc wat dus hardware-matig decode. En hier op het forum is een inkoopactie bezig.

Dus DVD spelers zullen ook wel volgen. En anders bouw je er zelf een, voor een ECHTE tweaker geen probleem >:)
Ow sorry foutjes :) ... ik heb zelf trouwens geen dvd-speler meer nodig hoor ... heb tv-out die naar de breedbeeld televisie loopt ... werkt perfect....

Maar waar kan ik dat kaartje krijgen?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 09:51
Op zaterdag 02 maart 2002 10:51 schreef korn het volgende:

[..]

Ow sorry foutjes :) ... ik heb zelf trouwens geen dvd-speler meer nodig hoor ... heb tv-out die naar de breedbeeld televisie loopt ... werkt perfect....

Maar waar kan ik dat kaartje krijgen?
Nou en ? Ik heb het allebei ... Boeie. :)

Dat kaartje kun je krijgen door even de search te gebruiken. Search op $99 dan vind je hem wel. En DIVX en decoder werkt ook wel. Succes. :7

-

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-01 23:59

Malebolgia

Move, or be moved

Op zaterdag 02 maart 2002 10:38 schreef Kaj. het volgende:
nee, en ik denk eigenlijk niet dat die er in de nabije toekomst ook zal komen...
Aangezien DivX nog steeds officieel een gehackte codec is, in tegenstelling tot mp3.
Aangezien ze al met een MPEG-4-decoderkaart bezig zijn, zal dit niet meer lang gaan duren. DivX is niet veel anders dan MPEG-4, en ik denk dat het ninet lang meer duurt voordat deze chip in stand-alone spelers terechtkomt.

"People should know when they're conquered..."

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 11:00 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Aangezien ze al met een MPEG-4-decoderkaart bezig zijn, zal dit niet meer lang gaan duren. DivX is niet veel anders dan MPEG-4, en ik denk dat het ninet lang meer duurt voordat deze chip in stand-alone spelers terechtkomt.
Idd ... volgens mij heb ik hier laatst ook een topic langs zien gaan dat er een bedrijf bezig is met zo'n dvd - speler ... :P ... .
Pagina: 1