Verwijderd
Als je een tekentablet van kwaliteit wilt, dan moet je inderdaad een Wacom hebben. En dan is dit volgens mij de enige met ingebouwde monitor, dus ik denk niet dat je erg veel keuze hebt 
Ik weet wel zeker dat het apparaat van hoge kwaliteit is, want op dit moment is het het vlaggenschip van Wacom.
Ik weet wel zeker dat het apparaat van hoge kwaliteit is, want op dit moment is het het vlaggenschip van Wacom.
Wacom kennende vast prettig product, denk alleen niet dat je veel mensen met ervaring vindt since ie erg nieuw is. Ik zou eerlijk gezegd ook niet echt weten of het handig is.. behalve dat het er onwijs kewl uit ziet. Vraag me alleen af hoe praktisch het nog is als je ook al je pshop/painter etc. palletten op die display kwijt moet.
Volgens mij is et gewoon n extra beeldscherm, dus een soort dualhead ofzow...tenminste, zo zag het er wel uit op een aantal plaatjes, tekenblad + normale monitor, waar beide iets verschillends opstond.
K zal mn vader em maar aanraden, behalve de prijs dan, $1899,- is wel errug veel... daar kan je een hoop tekenvelletjes + pennen en stiften voor kopen....
K zal mn vader em maar aanraden, behalve de prijs dan, $1899,- is wel errug veel... daar kan je een hoop tekenvelletjes + pennen en stiften voor kopen....
In dat geval lijkt het mij helemaal niet practisch. Dan moet je dus steeds met de muis weer je gereedschap kiezen.. maar zou niet weten hoe het echt werkt. Behalve dat het voor omstanders er nogal stevie-wonder achtig uit ziet voldoet een normale Wacom ook welOp zaterdag 02 maart 2002 12:50 schreef Zoefff het volgende:
Volgens mij is et gewoon n extra beeldscherm, dus een soort dualhead ofzow...tenminste, zo zag het er wel uit op een aantal plaatjes, tekenblad + normale monitor, waar beide iets verschillends opstond.
Verwijderd
waarschijnlijk gebruikt zn pa m alleen voor tekenbezigheden op z'n architectenbureau.Op zaterdag 02 maart 2002 12:53 schreef OzBoz het volgende:
[..]
In dat geval lijkt het mij helemaal niet practisch. Dan moet je dus steeds met de muis weer je gereedschap kiezen.. maar zou niet weten hoe het echt werkt. Behalve dat het voor omstanders er nogal stevie-wonder achtig uit ziet voldoet een normale Wacom ook wel
Toch Zoefff?
Yups! Hij vind die graphire van jou trouwens erg relaxed, alleen dan dat je niet kan zien wat je tekent vind ie wel vervelend.. maar ik vinnum erg kewl!Op zaterdag 02 maart 2002 15:03 schreef Akira het volgende:
[..]
waarschijnlijk gebruikt zn pa m alleen voor tekenbezigheden op z'n architectenbureau.
Toch Zoefff?
Verwijderd
Het is gewoon een kwestie van wennen hoor, je ziet voor je wat je tekent, het is niet dat je echt blind tekent.Op zaterdag 02 maart 2002 15:05 schreef Zoefff het volgende:
Yups! Hij vind die graphire van jou trouwens erg relaxed, alleen dan dat je niet kan zien wat je tekent vind ie wel vervelend.. maar ik vinnum erg kewl!
Maar is het voor tekenen uit de losse pols, of wil je vader het voor CAD-achtige programma's gebruiken. Wacom daar een heel aparte lijn voor, de Intuos CAD.
Verder weet ik niet hoe goed die Cintiq te krijgen is, hij staat bijvoorbeeld nog niet in de Pricewatch. Maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.
* Yellow|A denkt dat een beeldscherm erin nu nog een gadget is met niet echt een meerwaarde voor +/- 2000 dollar
Als je eht geld toch hebt, koop dan dat ding, anders heeft wacom een boel andere leuke tekentools die iets fatsoenlijker geprijs zijn
A5 tablet anyone?
Als je eht geld toch hebt, koop dan dat ding, anders heeft wacom een boel andere leuke tekentools die iets fatsoenlijker geprijs zijn
A5 tablet anyone?
|{ brrr }] |
hier: http://www.nemetschek.com/en/products/products.nsf
en dan op d-board klikken
hier is de directe link naar het frame:
http://www.nemetschek.com/en/products/products.nsf/dboard/index.html
mijn vader is architekt, en heeft hier eens reclame over gehad.
ik weet niet of het wat is, maar het is vast duur
Pagina: 1