Ik heb podbot en mbl geinstalleerd nu zitten daar maar 5 mappen in kan ik hier ook andere mappen bij zetten zo ja waar haal ik die vandaan want die mappen zijn volgens mij van een ander formaat of kan ik hier gewoon de cs mappen in knallen
leestekens zouden erg handig zijn om dit stukje goed te begrijpenOp zaterdag 02 maart 2002 10:11 schreef Interceptor het volgende:
Ik heb podbot en mbl geinstalleerd nu zitten daar maar 5 mappen in kan ik hier ook andere mappen bij zetten zo ja waar haal ik die vandaan want die mappen zijn volgens mij van een ander formaat of kan ik hier gewoon de cs mappen in knallen
Op zaterdag 02 maart 2002 10:14 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
leestekens zouden erg handig zijn om dit stukje goed te begrijpen
Verwijderd
lewkkur aardig allemaal zo vroeg in de morgen..
maar ff ontopic
Volgens mij werkt die bots alleen maar in 5 mappen ..
tenminste...de versie die ik had gedownload
weet niet of er al een nieuwe is
Maar had toen de search gebruikt ..maybe kan je dat ook even doen..
maar ff ontopic
Volgens mij werkt die bots alleen maar in 5 mappen ..
tenminste...de versie die ik had gedownload
weet niet of er al een nieuwe is
Maar had toen de search gebruikt ..maybe kan je dat ook even doen..
bedoel je Podbot voor CS of een andere game?
zo ja---> gewoon ff realbot of een andere downen,
zorg wel dat je van allebei de laatste versies hebt
zo ja---> gewoon ff realbot of een andere downen,
zorg wel dat je van allebei de laatste versies hebt
Ik heb ook Podbot, maar als ik bijvoorbeeld begin bij de_dust, dan blijft hij daar voor altijd. Dus ronde na ronde na ronde.... 
Hoe kan ik zorgen dat hij gewoon netjes het lijstje afgaat? (kan ik alle maps ff oefenen, want online bak ik er nix van
)
Hoe kan ik zorgen dat hij gewoon netjes het lijstje afgaat? (kan ik alle maps ff oefenen, want online bak ik er nix van
door de multibot lancher te downen en dan daar de instellingen goed te zettenOp woensdag 06 maart 2002 19:56 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb ook Podbot, maar als ik bijvoorbeeld begin bij de_dust, dan blijft hij daar voor altijd. Dus ronde na ronde na ronde....
Hoe kan ik zorgen dat hij gewoon netjes het lijstje afgaat? (kan ik alle maps ff oefenen, want online bak ik er nix van)
http://www.freddark.net/mbl/
Niet zo zeiken, als jij ons lastig valt met vrijwel onbegrijpelijke tekst om 10.00 in de ochtend dan mag daar best iemand over klagen. Als dat je niet aanstaat dan wordt je vanzelf door je medetweakers uitgeOp zaterdag 02 maart 2002 10:22 schreef Interceptor het volgende:
[..]
als je niks anders te melden heb reageer hier dan niet op dank u
Verwijderd
Dat jullie kunnen spelen met die podbot! Ik heb 'em ook geinstallt, maar ik krijg het idee dat die bots alles gebruiken van wallhacks tot aimbots (die altijd op hoofd staan, mag wat minder) En als ik dood ben, en alleen nog bots over zijn, schieten ze ALLEMAAL MIS!
lol, heb ik ook altijd last van. Als je af bent dan zie je dat ze elkaar ook door de muren volgen. Maar volgens mij is dat eigenlijk de enigste manier om die bots nog een beetje "slim" te makenOp donderdag 07 maart 2002 13:19 schreef Phruster het volgende:
Dat jullie kunnen spelen met die podbot! Ik heb 'em ook geinstallt, maar ik krijg het idee dat die bots alles gebruiken van wallhacks tot aimbots (die altijd op hoofd staan, mag wat minder) En als ik dood ben, en alleen nog bots over zijn, schieten ze ALLEMAAL MIS!
Ik, geheel anders
tjah maar het is wel een handige manier om te oefenen
Ik moet zeggen dat het online nu ook wel aardig gaat
weet ik ook wel
ik had een jaar geleden ook CS met bots vanwege een niet legale half-life
heb em kort daarna legaal gekocht,
en speel nu bijna niks anders meer (maar dan wel online he
)
ik had een jaar geleden ook CS met bots vanwege een niet legale half-life
heb em kort daarna legaal gekocht,
en speel nu bijna niks anders meer (maar dan wel online he
Verwijderd
Ik speel af en toe nog wel met die bots, maar als ik dan tegen mensen speel, is dat toch echt wel heel anders. En die bots campen ook te veel.
PODbots zijn trouwens wel de beste. Ik heb eerst SWATbot gehad, die waren echt lame, ze konden zonder zich om te draaien gelijk een headshot geven als je de hoek om kwam.
PODbots zijn trouwens wel de beste. Ik heb eerst SWATbot gehad, die waren echt lame, ze konden zonder zich om te draaien gelijk een headshot geven als je de hoek om kwam.
Verwijderd
die heb ik ook nog gehad na SWATbot.
Heb daarmee 1 keer gehad dat ik tegenover bot stond (allebei op elkaar aan schieten). Toen kwam iemand anders de hoek om lopen, en die kreeg van die bot waar ik tegenover stond opeens en headshot, terwijl hij nog gewoon op mij aan het schieten was.
Heb daarmee 1 keer gehad dat ik tegenover bot stond (allebei op elkaar aan schieten). Toen kwam iemand anders de hoek om lopen, en die kreeg van die bot waar ik tegenover stond opeens en headshot, terwijl hij nog gewoon op mij aan het schieten was.
ach ja, als je er verstand van hebt kom je al een heel eindOp zaterdag 09 maart 2002 14:55 schreef Phruster het volgende:
ja, en zelf maken is al helemaal moeilijk
Verwijderd
ten eerste heb ik dat niet, em ten tweede, als het zo makkelijk zou zijn om die slechte eigenschappen van die bots te verbeteren, waarom hebben ze dat dan niet gedaan?
ik zeg ook niet dat het makkelijk is,
want dat is het verre van
maar als je er genoeg verstand van hebt zou je ze wel aan kunnen passen
maar ik speel gewoon online, en hou me niet zo bezig met programmeren
want dat is het verre van
maar als je er genoeg verstand van hebt zou je ze wel aan kunnen passen
maar ik speel gewoon online, en hou me niet zo bezig met programmeren
Verwijderd
programeren met ik met informatica (in Vizual Bazik), niet dat we echt wat leren ofzow. En online spelen kan ik hoop ik vanaf morgen (eindelijk ADSL pakket ontvangen
)
Pagina: 1