ik heb weinig meer toe te voegen aan de vraag in de topic titel
Kijk eens hier: http://www.geocities.com/SiliconValley/Mouse/4668/download.html
QuickSFV werkt erg handig.
QuickSFV werkt erg handig.
Heeft niets met Flash te maken het is gewoon een crc checker als je met een sfv checker deze file gebruikt controleert ie je download en geeft aan of file 1 goed of fout is.. zoiets als vroeger op de c-64 met die checksum lijsten heheOp zaterdag 02 maart 2002 10:01 schreef TheRealFreeMan het volgende:
tnkz, ik wist niet dat het iets met flash te maken had/heeft/zou hebben
Slache!
Idd.
Dacht btw ff dat Flash-SFV vanwege zijn naam, iets te maken had met FlashFXP. Zou nl. wel handig zijn als SFV check in FlashFXP geintegreerd zou zijn.
Dacht btw ff dat Flash-SFV vanwege zijn naam, iets te maken had met FlashFXP. Zou nl. wel handig zijn als SFV check in FlashFXP geintegreerd zou zijn.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
komt er bij jouw niet iets op zo vanOp zaterdag 02 maart 2002 09:42 schreef TheRealFreeMan het volgende:
ik heb weinig meer toe te voegen aan de vraag in de topic titel
code:
1
2
| if (extension=unknown) then open with notepad |
?
damn dit is wel een heel domme
blup
Snap persoonlijk het nut van het tooltje niet. Op het moment dat ik iets unrar zegt ie toch ook (meestal) in welk bestand een crc-error zit?
Maar om je vraag te beantwoorden, winsfv32 is een tooltje ervoor.
Dat zal dan wel zo zijn, maar een SFV CRC tooltje werkt toch echt wel sneller om iets te controlleren dan domweg met WINRAR uitpakken en maar kijken of ie ergens in een bestand een fout tegenkomt. Lijkt me nogal zuur als ie bij de laatste file een fout vindt. Oke, computers vandaag de dag zijn dan wel snel met het uitpakken van een cd verspreidt over meerdere rar-files, maar toch ...Op zaterdag 02 maart 2002 10:24 schreef Raziel het volgende:
Snap persoonlijk het nut van het tooltje niet. Op het moment dat ik iets unrar zegt ie toch ook (meestal) in welk bestand een crc-error zit?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Wie zegt dat het altijd RAR files moeten zijn die gechecked moeten worden? Met sfv kun je elke willekeurige file checken, da's wel erg prettig.Op zaterdag 02 maart 2002 10:24 schreef Raziel het volgende:
en op een server kan je niet altijd even een file uitpakken en dit gaat veel sneller daarOp zaterdag 02 maart 2002 10:52 schreef Fatamorgana het volgende:
[..]
Wie zegt dat het altijd RAR files moeten zijn die gechecked moeten worden? Met sfv kun je elke willekeurige file checken, da's wel erg prettig.
blup
Winrar geeft niet altijd aan welk rar file corrupt is.Op zaterdag 02 maart 2002 10:24 schreef Raziel het volgende:
Anoniem: 4629
Wat ik nog het ergste vind is dat deze vraag elke week voorbijkomt, en in de search met 2 seconden werk haarfijn uitgelegd staat. Waarom zoek je niet
omdat zoeken niet 31337 is natuurlijk!Op zaterdag 02 maart 2002 11:09 schreef HlpDsK het volgende:
Wat ik nog het ergste vind is dat deze vraag elke week voorbijkomt, en in de search met 2 seconden werk haarfijn uitgelegd staat. Waarom zoek je niet
ach...in een volgend leven lach je er om!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.