Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Signature..Its 2 short!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan de maximum van aantal letters in de sig niet hoger worden gezet?
[CHECK MN SIG] mijn sig daar kan NU al nix meer bij :(
dus....
Zou dit kunnen of niet?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:22

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
nee.
vind ze nu soms al akelig lang zijn.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Volgens mij worden sigs opgeslagen onder VARCHAR, en de max van VARCHAR is en blijft 255 tekens. Daar moet je dus maar mee leven :).

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Die van jouw lijkt zo kort omdat je allerlei URL's gebruikt. Maar zoiets dergelijks als een tekst vlak zou wel handig zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar bij mij past het niet meer omdat ik natuurlijk ook al die [br.] en [.url.=][./url] enzo moet doen!

Wat kan ik hieraan doen dan? ik wil bijv. ook nog link naar me sys specs enzo :)

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Op zaterdag 02 maart 2002 09:39 schreef SONiCB00M het volgende:
Volgens mij worden sigs opgeslagen onder VARCHAR, en de max van VARCHAR is en blijft 255 tekens. Daar moet je dus maar mee leven :).
TEXT aub ;)

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Te lange sigs zijn imho enkel storend.
De essentie van dit forum is praten over problemen, niet om ter langste sig neerzetten zodat je alsmaar voorbij die ellelange sigs moet scrollen voordat je aan de eigenlije post komt.
Huidige sig-lengte is voldoende denkik .. maar wie ben ik !?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 02 maart 2002 09:44 schreef Blizard het volgende:
De essentie van dit forum is praten over problemen, niet om ter langste sig neerzetten zodat je alsmaar voorbij die ellelange sigs moet scrollen voordat je aan de eigenlije post komt.
Huidige sig-lengte is voldoende denkik .. maar wie ben ik !?
een user met dezelfde mening als ik.... lange sigs zijn SUPERIRRITANT, kijk maar s naar gamers.nl... unlimited sigruimte (heb er al meerdere keren wat over gezegt, maar nixs gebeurt toen maar ff irri lotr alle boeken in me sig gezet, en toen was ik opeens llame :) ) je krijgt dan dingen als dit:
Mzzl,

KilmaZ.

KilmaZ's quotes:
* "Ik heb liever een gat in mijn sok, dan een sok in mijn gat!"
* "Hell was full so I came back!"
* "Ik heb liever dat ze lullen over mijn fiets, dan dat ze over mijn lul fietsen!"

U moet de groeten, maar ook de Afbeeldingslocatie: http://forum.gamers.nl/images/smilies/appelmoes.gif van HAK hebben!

Look For The Get Fragged Servers @ http://www.getfragged.net -GF- Get Fragged!
en dit is nog een milde... je hebt ze ook vol met smileys als dit :( :) :r :r :r :9~ en ga zo maar door

HIGHLY IRRITATING

blup

• JT
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Op zaterdag 02 maart 2002 09:34 schreef Kees het volgende:
vind ze nu soms al akelig lang zijn.
Op zaterdag 02 maart 2002 09:44 schreef Blizard het volgende:
Op zaterdag 02 maart 2002 10:57 schreef eendje het volgende:

[..]

een user met dezelfde mening als ik.... lange sigs zijn SUPERIRRITANT, kijk maar s naar gamers.nl...
Ja, maar vinden jullie 1 regel dan al teveel ?? Want als hij z'n specs erbij wil dan isser toch niks aan de hand ? Dan ist nog steeds een sig van 1 regel.

Ik heb dit probleem wel is eerder aan de kaak gesteld; kan er niks worden gemaakt dat tags en niet zichttbare url's daartussen niet worden meegerekend en alleen de zichtbare tekst ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 02 maart 2002 11:51 schreef JT het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja, maar vinden jullie 1 regel dan al teveel ?? Want als hij z'n specs erbij wil dan isser toch niks aan de hand ? Dan ist nog steeds een sig van 1 regel.
Staat er dat de zijne te lang is?
Ik heb dit probleem wel is eerder aan de kaak gesteld; kan er niks worden gemaakt dat tags en niet zichttbare url's daartussen niet worden meegerekend en alleen de zichtbare tekst ?
Ik denk het niet. Ik ben eigenlijk ook wel blij met wat we hebben. Het is wat schipperen, maar dat is beter dan van die mega-sigs.

Anders gezegd: Liever 25 users die zich ergeren omdat ze niet 15 links in hun sig kunnen zetten, dan 2500 users die zich de tering ergeren omdat er een paar lui bij zitten die er megasigs van maken.

We zijn tweakers, dus ga maar lekker tweaken met die ruimte :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 19:31
ik heb geen lange sig >:)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kun je die URL's niet korten maken.

Zoals http:// er voor weg halen en voor een GoT topic [topic=12345] gebruiken?

Of is dat niet mogelijk?

Edit:
Voor een GoT topic bedoelde ik dit:
code:
1
[topic=12345]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:16

nrg

Misschien zou t op een of andere maniet kunnen dat ie alle ubb codes niet meetelt ?

Dan zou je ze dus wel onder TEXT moeten opslaan, maar met een max aan chars..

Verwijderd

Prefrences >>> Signatures in topics laten zien uitvinken

• JT
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Op zaterdag 02 maart 2002 11:57 schreef JvS het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel blij met wat we hebben. Het is wat schipperen, maar dat is beter dan van die mega-sigs.
Nogmaals : een sig met meer dan 255 tekens hoeft niet meer dan een regel te beslaan dus dat zijn niet megalange sigs.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 12:04 schreef jelmervos het volgende:
Kun je die URL's niet korten maken.

Zoals http:// er voor weg halen en voor een GoT topic [topic=12345] gebruiken?

Of is dat niet mogelijk?

Edit:
Voor een GoT topic bedoelde ik dit:
code:
1
[topic=12345]
HUh als ik dus neerzet
[topic=427116]
staat er de link naar deze thread?

[EDIT: ja inderdaad cool maaruh weet je wat het probleem is?
dan staat er de threadtitel en dat wil ik niet! check maar de laatste 2 urls in me sig dat zijn topics..maar niet dezelfde topictitel ofzo dus :? hoe los ik DAT dan weer op?]

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik denk dat je je er maar bij neer moet leggen dat het zo is. Een signature moet niet te lang, maak anders maar een homepage waar je die info opzet ofzo. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 12:32 schreef jelmervos het volgende:
Ik denk dat je je er maar bij neer moet leggen dat het zo is. Een signature moet niet te lang, maak anders maar een homepage waar je die info opzet ofzo. :)
Mja niemand die erop klikt de meeste zijn te lui..
maar daar gaat het niet alleen om het gaat mij vooral om dat
[url.] enzo ook meetellen en [.br] enzo....

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ooit overwogen een webpagina te maken waar je al je links post en in je sig zelf een link te maken naar die ene webpagina?

Voor mod's kan ik het me nog voorstellen, zodat ze bv een sig als "FAQ PM, FAQ DOC, FAQ VB etc" mee kunnen zeulen als inforrmatie naar de users toe.

Voor de rest :Z

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 02 maart 2002 09:40 schreef AK47 het volgende:
TEXT aub ;)
Ben jij gek? :)

Zoals je zelf al begrijpt gaat dat niet gebeuren :)
Op zaterdag 02 maart 2002 09:39 schreef SONiCB00M het volgende:
Kleine correctie, bij MySql zijn ze maximaal 255 tekens. De meeste andere databases kunnen veel langere varchars aan.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 13:00 schreef Ecteinascidin het volgende:
Ooit overwogen een webpagina te maken waar je al je links post en in je sig zelf een link te maken naar die ene webpagina?

Voor mod's kan ik het me nog voorstellen, zodat ze bv een sig als "FAQ PM, FAQ DOC, FAQ VB etc" mee kunnen zeulen als inforrmatie naar de users toe.

Voor de rest :Z
Doh ooit overwogen om te lezen :P
Zoals ik hierboven al heb gezegd..
niemand gaat op die link klikken ofzo..daar zijn ze te lui [ :P ] voor :) dus...
Mja ik hoef geen oplossing voor mn specs ofzo ik wil een oplossing voor de te weinig beschikbare ruimte :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:16

Destruction

(ex-)Automonteur

Blue_Tweaker : Dat zou ik ook wel willen maar je kunt het requesten zovaak als je wil.. maar je kunt het vergeten.

Ik ben dan ook bezig met een page voor mezelf waar ik een link naar mn specs enzo in ga zetten... kijk dan maar zo hoor... :z

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:17
Worden de sigs hier trouwens in BB-code in de database opgeslagen, of in HTML-code en dat jullie die sigs dan telkens opnieuw parsen? Want HTML-code is over het algemeen langer dan BB-code ([.url]http://...[/.url] wordt <a href="http://...">http://...</a>).

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anders maak je hem dynamisch, kun je er meer in kwijt in tijd. Elke 15 minuten een andere ofzo. :)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:26

BrZ

Op zaterdag 02 maart 2002 14:04 schreef jelmervos het volgende:
Anders maak je hem dynamisch, kun je er meer in kwijt in tijd. Elke 15 minuten een andere ofzo. :)
Maak het hem niet te moeilijk he? ;)

Mijn sig is trouwens ook niet echt kort :X

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 02 maart 2002 14:21 schreef BrZ het volgende:

[..]

Maak het hem niet te moeilijk he? ;)

Mijn sig is trouwens ook niet echt kort :X
Inclusief typo :P

...hartstikke... :P

toch

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• BrZ

BrZ

Op zaterdag 02 maart 2002 14:25 schreef Kezmanatic het volgende:

[..]

Inclusief typo :P

...hartstikke... :P

toch
O-)

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 16:31

PanMan

Spun!

Blue_Tweaker, kan je niet gewoon ergens een scriptje draaien, dat rederect? Desnoods neem je een paar surf.to urls, die zijn mooi kort. En dat spaart dan weer tekens :)
Ikzelf zou (als ik uberhoubt dit probleem zou hebben :)), b.v. panman.org/?g=1 enz. kunnen maken, die dan rederect naar de goede url. Scheelt je weer tekens :)

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Topicstarter
Wist ik maar hoe ik dat kon :)

[Guy hierboven thnx voor de tip..check de links in me sig maar...allemaal redirections!.. :D ik kan er weer FF mee door...alleen weet iemand hoe je dynamische sigs moet maken?]

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 10:57 schreef eendje het volgende:

[..]

een user met dezelfde mening als ik.... lange sigs zijn SUPERIRRITANT, kijk maar s naar gamers.nl... unlimited sigruimte (heb er al meerdere keren wat over gezegt, maar nixs gebeurt toen maar ff irri lotr alle boeken in me sig gezet, en toen was ik opeens llame :) ) je krijgt dan dingen als dit:
[..]

en dit is nog een milde... je hebt ze ook vol met smileys als dit :( :) :r :r :r :9~ en ga zo maar door

HIGHLY IRRITATING
LOL

MaZ is een maat van me irl :)

ow, mensen
ik vind wel dat dingen met [url=blaat enzow te lang zijn, zo krijg je idd chronisch ruimtetekort

ik bedoel, ik vind
blaat
blaat
blaat
blaat veel irritanter (nog niet eens 255 tekens) dan een paar urls, die dan wel weer 255 tekens innemen, en waarmee je amper ruimte vult...

beetje stom geregeld, maar ik denk niet echt dat hier iets aan te doen is, of wel?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Hoe moet dat dan :)?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• BrZ

BrZ

Op zondag 03 maart 2002 14:00 schreef Blue_Tweaker het volgende:

[..]

Wist ik maar hoe ik dat kon :)
Op zondag 03 maart 2002 14:39 schreef Destruction het volgende:

[..]

Hoe moet dat dan :)?
>:) :P

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 03 maart 2002 14:54 schreef BrZ het volgende:

[..]

[..]

>:) :P
Ohjah ..

"Figure it out yourself" ?

;( :P

Verwijderd

hmm

ik HAD een of ander .php scripje daarvoor

en toen moest ik format c:| doen

maarruh, dat verhoogt de server load van t.net wel, die sig moet nml elke zoveel minuten veranderd worden...

• BrZ

BrZ

Op zondag 03 maart 2002 18:05 schreef Type het volgende:
maarruh, dat verhoogt de server load van t.net wel, die sig moet nml elke zoveel minuten veranderd worden...
Mwa, schijnt totaal niet boeiend te zijn, het aantal users wat het nu heeft (heb ik van Kees :P)

Maar als iedereen het heeft... tja :P
Pagina: 1