Toon posts:

nieuwe cooler installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe cooler gekocht voor mn processor (P3 450 Mhz op een Asus P3B-F moederbord).

Ik heb de cooler (incl processor) gevonden allen de cooler zit er zeg maar helemaal omheen. Ik zie een groene kaart erin zitten maar ik weet niet precies hoe ik die eruit krijg ...

Weet iemand hoe dit moet ?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat hoeft niet.. Die zwarte SECC behuizing moet je laten zitten zoals hij nu zit. Je hoeft alleen de heatsink en ventilator demonteren en een nieuwe erop monteren :)

Verwijderd

Topicstarter
ok .. maar hoe krijg ik die eraf en en die andere erop. Moet je daar van die gel voor hebben ??

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
? meestal zit die standaart rommel vast met wat schroeven en/of klemmetjes. niks gel.
als je je nieuwe cooler erop zet is het wel handig wat cool prut ala arctic silver te gebruiken. maar let op! heeeeeeel weinig, het is geen pindakaas!

Verwijderd

Topicstarter
coolprut .... een must of een can ?

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
In jouw geval een can, bij hogere kloksnelheden of overclocken een must

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:15

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 02 maart 2002 10:34 schreef Da Joker het volgende:
In jouw geval een can, bij hogere kloksnelheden of overclocken een must
Dat valt wel mee. Meeste coolers hebben zo'n plaatje onderop zitten en daardoor is koelprut niet echt nodig.
Zelf heb ik een xp 1600+ met coolermaster erop en na een half uurtje full load werd ie 40 graden (wel met open kast, dicht wordt ie denk ik wel iets warmer aangezien ik nog geen goede airflow erin heb). Dat is dus een zeer acceptabele temp. en dat zonder koel prut.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1