[PS] Printen meerdere pages?

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 18:41
Hallo,

Ik heb een afbeelding die groter is als 1 aviertje alleen als ik hem print dan print ie alleen 1 pagina. Hij geeft me van te voren een waarschuwing dat het niet op 1 blaadje past (duh..)

hoe kan ik photosoep zo instellen dat ie gewoon alles print?

Strava | AP | IP | AW | SM

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

zover ik weet, kun je in photoshop alleen maar op 1 A4 (of max printerformaat printen....

voor grote tekeningen en posters gebruik ik een klein progje als poster7, dat je tekening kan printen over meerdere vellen... (ik geloof dat de max maat in de buurt van 480x710m ligt)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 18:41
echt? das ook amateuristisch van fotosoep.

Strava | AP | IP | AW | SM

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op zaterdag 02 maart 2002 08:12 schreef webkabouter het volgende:
echt? das ook amateuristisch van fotosoep.
iig ik heb het niet kunnen ontdekken... en het zo opgelost, maar ik hoop eigenlijk ook een echte kenner te vinden die me vertelt het kan wel... :)

Maar de professional heeft gewoon minimaal een A2 formaat geschikte printer ofzo, zullen ze daar wel gedacht hebben

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

In het grafische/DTP wereldje wordt meestal alleen geprint vanuit QuarkXpress dus met de rest van de opmaak en daar maak je gewoon het paginaformaat aan wat je wil. Heb je dan kleiner papier in de printer zitten kun je gewoon instellen dat Quark met een bepaalde overlap zoveel papier gebruikt als nodig.

Maar ok, het zit niet in PS en wat dat betreft had Adobe dat best wel mogen doen, kleine moeite, groot plezier.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn