ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
gewoon bij Ibm.com een Rma aan vragen, en dan via ups opsturen (op hun kosten, is gratis) heb ik zelf al 2 keer gedaan, werkt perfect... als je een Rma aan vraagt vraagt hij om de hardeschijf gegevens en dan gaat hij na ofdat je nog garantie heb... suc6
Ik heb mijn 40 gb 7200 rpm ook laatst op de bus gedaan (via PTT, zelf betaald) en kreeg 2 weken daarna keurig netjes een nieuwe schijf terug. Zat eigenlijk alleen een hd in dat pakje, en RMA nummer op de doos, dus geen originele factuur of iets dergelijks.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
hee bedankt voor de info!
kank zo in ieder geval weer rustig me roes uitslapen ;-)
kank zo in ieder geval weer rustig me roes uitslapen ;-)
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Dat opsturen via RMA werkt echt perfect ja.
M'n oom heeft een maand of 2 geleden een keer een piek spanning door z'n pc heen gejaagt gekregen en daardoor waren z'n 13 gb en 40 gb hdd-en dood.
Die mocht ik dus hebben en heb toen ook z'n rma aangevraagd. Via zijn vrouw die bij de gemeente werkt op kosten van de gemeente laten versturen en 3 weken later had ik ze bij de terug.
Ik heb nu dus 2 nieuwe hdd-en in m'n pc zitten met bouw datum november 2001
M'n oom heeft een maand of 2 geleden een keer een piek spanning door z'n pc heen gejaagt gekregen en daardoor waren z'n 13 gb en 40 gb hdd-en dood.
Die mocht ik dus hebben en heb toen ook z'n rma aangevraagd. Via zijn vrouw die bij de gemeente werkt op kosten van de gemeente laten versturen en 3 weken later had ik ze bij de terug.
Ik heb nu dus 2 nieuwe hdd-en in m'n pc zitten met bouw datum november 2001
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky