Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een klein probleempje, ik heb een toshiba notebook met IR, die heb ik laatst weer helemaal naar fabrieksinstellingen gebracht, en mijn planet verbinding opnieuw geinstalleerd. Nu wil ik via de IR verbinding met planet maken door mijn notebook via de Nokia 8210 te laten inbellen, hij belt gewoon in, maar dan zegt hij plotseling "Verbinding wordt verbroken" hij haalt de w8woord verificatie niet eens..
ik gebruik dutchtone. laatst geprobeert met een samsung a300 met ben en met mijn eigen sim, en dan lukt het wel.

wat moet ik instellen aan/voor mijn nokia??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk niet dat je iets moet instellen in je Nokia. Ik denk dat het probleem eerder bij Planet ligt. Je hebt het ook met een Samsung geprobeerd, dat was met dezelfde dutchtone kaart? Het kan daar dan namelijk ook nog aan liggen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
zelfde dutchtone kaart....

• blackd
  • Niet online
Kun je het dan misschien met een andere internetprovider proberen? Anders moet je het met een ander abo proberen (andere telecomprovider), maar dat is misschien nog lastiger ;)

Verwijderd

Topicstarter
Kan het niet gewoon aan de instellingen van m'n nokia liggen?

• blackd
  • Niet online
Het probleem is dat er volgens mij niet veel in te stellen is voor een data-oproep naar internet? Ik denk dat het eerder in je provider ligt, dat hij de oproep afbreekt.

Pagina: 1