Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Als meer mensen dit een goed idee vinden dan ga ik mijn collega I&T'ers eens lief vragen.
Verwijderd
Ik zet nu de camera's met pricewatchid en dpreviewlink in een tekstfile en dan kan moet ik als ik iemand wil invoeren zijn userid en naam handmatig invoeren en dan kan ik uit een lijstje de camera kiezen.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
/me vindt trouwens GSM's lang niet zo interessant als digicam's.
me 2Op zaterdag 02 maart 2002 11:14 schreef MetHod het volgende:
Let op dat het alleen waardevol is als de lijst *regelmatig* bijgewerkt wordt.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verwijderd
Hoe durf je dat te zeggen.Op zaterdag 02 maart 2002 11:14 schreef MetHod het volgende:
GSM's zijn 10x zo interessant dan digicam's.
Dan weet jij nog niet wat er bij een telefoon allemaal te tweaken valt.Op zaterdag 02 maart 2002 08:40 schreef SONiCB00M het volgende:
Uhh, wij zijn tweakers, geen mobiele telefoon spammerts
[edit] Als deze actie echt doorgaat lijkt mij het handiger om dan in I&T een nieuw GSM topic te openen.
En GSM-lijst mod'sOp zaterdag 02 maart 2002 12:16 schreef M@FI@ het volgende:
[edit] Als deze actie echt doorgaat lijkt mij het handiger om dan in I&T een nieuw GSM topic te openen.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Meerdere telefoons per gebruiker zal geen probleem zijn en wijzigingen doorgeven ook niet. Ik ben benieuwd wat er van terecht komt!
Verwijderd
Owkee, schreeuw maar wat erin moet.
Ik dacht dit
-merk+type van telefoon
-website fabrikant met link naar telefoon
misschien is er 1 of andere pricewatch voor mobieltjes, die kan er dan ook eventueel bij.
Ik heb er zelf geen tijd/zin in om de lijst te updaten daar moeten een stuk of 3 betrouwbare vrijwilligers voor gevonden worden.
Verwijderd
Inderdaad, mensen die het graag willen doen moeten zich hier dan even melden of via mail.Op zaterdag 02 maart 2002 12:46 schreef Sinterklaas het volgende:
moved LA >> IT
Ik dacht dit
-merk+type van telefoon
misschien is er 1 of andere pricewatch voor mobieltjes, die kan er dan ook eventueel bij.
Ik heb er zelf geen tijd/zin in om de lijst te updaten daar moeten een stuk of 3 betrouwbare vrijwilligers voor gevonden worden.
Zie mailadres in profile.
Verwijderd
Nee dat lijkt me niet echt handig, ik houd het het liefst zo simpel mogelijk. De ondersteuning op mijn script is namelijk nog slechter dan TopixOp zaterdag 02 maart 2002 14:33 schreef Klovan het volgende:
misschien ook een oordeel van de telefoons erbij? lijkt me ook wel grappig om te weten, of gaat dat te ver
Ik doe er alleen wat aan als ik er zin in heb en dat heb ik niet zo vaak.
hmm, was ook maar een id'tjeOp zaterdag 02 maart 2002 21:57 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet echt handig, ik houd het het liefst zo simpel mogelijk. De ondersteuning op mijn script is namelijk nog slechter dan Topix
Ik doe er alleen wat aan als ik er zin in heb en dat heb ik niet zo vaak.
maar toch leuk dat je het wilt doen
Tsssk, nog geen l33t Tweakers-adres? NepperT.Op zaterdag 02 maart 2002 12:48 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die het graag willen doen moeten zich hier dan even melden of via mail.
Zie mailadres in profile.
De mail is verstuurd.
Verwijderd
Die pricewatch komt eraan hoorOp zaterdag 02 maart 2002 12:46 schreef Sinterklaas het volgende:
moved LA >> IT
Ik dacht dit
-merk+type van telefoon