[php] mcal_days_in_month fatal error

Pagina: 1
Acties:

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:08

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
allo, ik wilde naar een php functie / object zoeken die de dagen van een maand berekend, door de maand en jaar op te geven. Ik heb ff php.net doorgespit, en ik kwam deze tegen : mcal_days_in_month() goed. ik doe dus $blaat=mcal_days_in_month(2, 2002);

maar zoals altijd als ik iets nieuws probeer resulteert t in een error.

(Fatal error: Call to undefined function: mcal_days_in_month() )

okie. dus ik denk, d'r zitten vast wel guru's hier op gathering die t mij ff kunnen uitleggen waarom dit *&^&^$^ niet werkt, en aangezien ik een paar biertjes op heb kan ik me niet zo goed concentreren op wtf ik nou fout heb gedaan.

(ik gebruik nog php 4.0.6).

traktor scratch!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
hmpfl, ik ben er toch maar ff dieper op ingegaan, aangezien ik nog geen response heb gekregen.

mcal staat voor Modular Calendar Access Library. (http://mcal.chek.com/) enneh, omdat ik in een windows omgeving programmeer (2k) issut denk niet mogelijk om deze module te installeren. of wel??

traktor scratch!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:07

JSchut

.....

Als je de site goed doorspit en je kijkt bij de downloads dan zie je dat het allen maar bestanden zijn die je moet compilen.

dus voor gebruik in unix

nou weet ik niet of er ook een windows versie is maar ik betwijvel het want als dat zo zou wezen dan zou je het vast op die site kunnen downen

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
nop :(

jammer.. naja. Ik moet een calender bouwen, en ik dacht op z'n minst dat php dat op een windows systeem wel aankon. nu ga ik weer javascripten.. ff weer een research

traktor scratch!