Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
Er bestaan gewoon USB pci kaartjes voor in je G4 hoor...
Onder andere van Orange en Belkin...
Of standaard PC PCI kaarten ook werken hangt vaak af of de OHCI-standaard ondersteund wordt.
USB-hub werkt natuurlijk ook, vergeet ook de USB poort op je keyboard niet.
Onder andere van Orange en Belkin...
Of standaard PC PCI kaarten ook werken hangt vaak af of de OHCI-standaard ondersteund wordt.
Volgens mij moeten er in een g4 mac, je hebt toch gewoon een tower versie? wel van die kaarten inkunnen.
Je zou eventueel voor de zekerheid even op de website van zon bedrijf die die kaarten verkoopt kunnen kijken of ze ook mac ondersteuning hebben.
Verder is een hubje ook wel zo makkelijk.
[edit] ben weer eens te laat,
Je zou eventueel voor de zekerheid even op de website van zon bedrijf die die kaarten verkoopt kunnen kijken of ze ook mac ondersteuning hebben.
Verder is een hubje ook wel zo makkelijk.
[edit] ben weer eens te laat,
Zijn er dan nadelen aan een hub icm met een g4?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
die zitten dus ook al vol met een muis en een tabletOp zaterdag 02 maart 2002 00:05 schreef Zakalwe het volgende:
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
1 nadeel, je snoeren komen niet meer allemaal vanaf je G4, maar van verschillende plekken, maar dat heeft niets met de G4 te makenOp zaterdag 02 maart 2002 00:12 schreef Duracell het volgende:
Zijn er dan nadelen aan een hub icm met een g4?
Verder niet: Ik gebruik een MacAlly powered hub (7port), het keyboard heeft een ingebouwde hub(2port), het beeldscherm heeft een ingebouwde hub(2port). Het werkt tot nu toe prima met mijn G4
check dit: http://www.xlr8yourmac.com/systems/internal_firewire_usb_hub/internal_firewire_usb_hub.html#storytop
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Meestal passen die kaartjes wel jaah... let wel FF op de verpakking en kijk dus eerst even goed of er mac drivers worden meegeleverd of dat ie compatible is met de mac (dit staat namelijk op de verpakking als dat het geval is)
Pagina: 1