Toon posts:

Vraagje over traktor (mp3 mix progje)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb traktor zo ingesteld dat ik het "master" geluid via de boxen hoor en het "monitor" geluid via mijn koptelefoon. Dit met behulp van soundblaster live 4 speaker instelling en dan gebruik makend van de front en rear uitgang.

Maar ik hoor als ik de master uitschakel nog steeds heel zacht de monitor via de boxen, is hier nog wat tegen te doen.

Graag alleen reacties van mensen die met traktor werken/hebben gewerkt, geen gissingen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Afgeschermde monitor kopen :?

• Renetjuh
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op vrijdag 01 maart 2002 23:46 schreef Evil_E het volgende:
Maar ik hoor als ik de master uitschakel nog steeds heel zacht de monitor via de boxen, is hier nog wat tegen te doen.
Nee, hier is nix aan te doen. Ik heb het probleem zelf ook gehad. Ik heb nu een andere geluidskaart en nu is het probleem weg, maar met de SBLive is het niet te voorkomen :(

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op zaterdag 02 maart 2002 11:29 schreef Bartjuh het volgende:
Afgeschermde monitor kopen :?
Whaha, sorry :) met de monitor wordt de "voorluister" uitgang bedoeld (monitor=in de gaten houden).

Maar, ik heb zelf 2 aparte kaarten en dan heb ik er geen last van, dus misschien kun je nog eens een extra (oud) kaartje halen of zo'n pci ding uit de 5 euro bak ofzo.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
Op dinsdag 16 april 2002 09:42 schreef Renetjuh het volgende:

[..]

Nee, hier is nix aan te doen. Ik heb het probleem zelf ook gehad. Ik heb nu een andere geluidskaart en nu is het probleem weg, maar met de SBLive is het niet te voorkomen :(
EUHM, dan had je toch echt beter moeten kijken!
Download de ASIO drivers van de SBLive (bijvoorbeeld de KXdrivers) Dan heb je EN een latency van 4ms in Traktor EN volledige kanalen scheiding!

http://come.to/sblive

edit:

Hmhz, dah flash filmpje doet moeilijk...
Als je direct naar de KX site wil gaan, ga dan naar: http://www.nix-lab.spb.ru/index.php

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Klopt :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Renetjuh
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 12:42 schreef Hydraulik-Phunk het volgende:
Klopt :)
Mmm, oke. Dan heb ik inderdaad niet goed genoeg gekeken :'(

Maar ja, mijn nieuwe geluidskaart bevalt me ook prima en ik gebruik Traktor toch niet meer ;)

• tomic
  • Laatst online: 21:14

tomic

Smexylittlebabe!

Wat gebruik je nu dan?
Waarom ben je over gegaan?
Wat ben je in de toekomst nog van plan?

(wat een vragen!) :)

Toch maar een weblog?

• OverSoft
  • Laatst online: 10-08 00:09
traktor rulez, dit heb ik al uitgelegd in andere topic, zoek maar op "MIDI" en op "Traktor" en dan waar ik bij heb gepost :)
Pagina: 1