Verwijderd
nee is de oem versie dus 250/250
je moet een retail hebben van ati zelf en niet een van powert bij ati
alternatief is een hercules
je moet een retail hebben van ati zelf en niet een van powert bij ati
alternatief is een hercules
Mwah 25 MHz'jes overklokken lukt toch welOp zaterdag 02 maart 2002 00:15 schreef webkabouter het volgende:
mwa 250 of 275 mhz.. verschil? nou ja het is toch een lekker kaartje of nietof is dit te vergelijken met een geforce 2 ? want als dat zo is dan cancel ik de order en spaar ik door.
Verwijderd
Voor die 60 euro zal ik absoluut niet die 275/275 versie kopen......
Haal de 250/250 versie krijg je dacht ik wel makkelijk op de 275/275.
Haal de 250/250 versie krijg je dacht ik wel makkelijk op de 275/275.
Ik heb dus zelf vandaag een 8500 OEM op 275/275 besteld in Duitsland voor 278 euro (incl. verzendkosten). Is dat niet een idee?
A pc is like a work of art; it's never finished
Te vergelijken met een Geforce2? Waar heb jij de laatste tijd gezeten?Op zaterdag 02 maart 2002 00:15 schreef webkabouter het volgende:
mwa 250 of 275 mhz.. verschil? nou ja het is toch een lekker kaartje of nietof is dit te vergelijken met een geforce 2 ? want als dat zo is dan cancel ik de order en spaar ik door.
Dit ding is net zo snel en soms sneller dan een Geforce3 Ti500!!
I love watercooling
Bert visscher RoeltOp zaterdag 02 maart 2002 06:59 schreef webkabouter het volgende:
[..]
waar welke site
Ow, sorry, dit is de huiskamer niet 
Ontopic: ik zou niet weten wat de URL van dat bedrijf is
Ontopic: ik zou niet weten wat de URL van dat bedrijf is
Volgens mij betekend oem netzoveel als zonder doos en andere onzin. Hetzelfde als je een soundblaster live 5.1 retail (in de doos met bagger) en OEM (alleen kaart met cd) kan kopen...Op zaterdag 02 maart 2002 00:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
nee is de oem versie dus 250/250
maaja das wat ik ervan begrepen had
Proud member of Tacopsclan [CLS]
oem betekend ook vaak (niet altijd!) lagere kloksnelheden, ander merk geheugen en dingen.
Daar geloof ik vrij weinig van. De post boven jou lijkt meer te kloppen.Op zaterdag 02 maart 2002 08:03 schreef Snijkoek het volgende:
oem betekend ook vaak (niet altijd!) lagere kloksnelheden, ander merk geheugen en dingen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()