"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Die lampjes zijn walgelijk duur dus check de prijs eerst ff want anders komt er toch een hoop geld bij.
Dat ie maar 120 uur gebrand heeft kan je natuurlijk nooit controleren en klinkt meer als een leuk verkooppraatje.
Dat ie maar 120 uur gebrand heeft kan je natuurlijk nooit controleren en klinkt meer als een leuk verkooppraatje.
Senile! Senile Oekaki
ziet er goed uit, 1000 lumen, 800*600.
zeker beter dan die polaroid.
aantal uren is meestal wel te zien in het menu van de beamer.
nieuwe lamp: rond de 500 dollar. goed zoeken naar de goedkoopste aanbieder zal 400 dollar zijn.
edit: heb je winst of verlies gemaakt op die polaroid?
zeker beter dan die polaroid.
aantal uren is meestal wel te zien in het menu van de beamer.
nieuwe lamp: rond de 500 dollar. goed zoeken naar de goedkoopste aanbieder zal 400 dollar zijn.
Wat denk jeOp vrijdag 01 maart 2002 22:47 schreef aatos het volgende:
En weet jij toevallig een zaak in Nederland die die lampen verkoopt ? En wat ze kosten ? Importeren uit de US zal veel te duur zijn.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
www.epatra.nl heeft ze dacht ik goedkoop. gewoon even bellen.Op vrijdag 01 maart 2002 23:30 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Wat denk je
En weet jij toevallig een zaak in Nederland die die lampen verkoopt ? En wat ze kosten ? Importeren uit de US zal veel te duur zijn.
maar vaak is importeren vanuit amerika goedkoper. er zijn daar veel meer aanbieders, de prijzen liggen zoveel lager dat de verzendkosten best te doen zijn.
Iemand nog suggesties voor een goede beamer rond de 950 euro 2dehands ? Of iemand iets in de aanbieding ?
dit ziet eruit als een koopje:Op zaterdag 02 maart 2002 15:28 schreef tbusquet het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede beamer rond de 950 euro 2dehands ? Of iemand iets in de aanbieding ?
http://www.marktplaats.com/printbody.php3?g=video&u=videoprojectoren&ID=1996&av=a&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=15&ref=&style=
600 lumen, xga, 750 euro.
zal wel gejat zijn, moet je dus niet erg vinden.
hmm, eigenlijk is het niet slim om hier de koopjes te posten terwijl ik er zelf een probeer te verkopen..
http://www.projectorcentral.com/projector_details.cfm?part_id=85
Dit is de NEC, maar heeft iemand hem wel eens zien draaien ?
Dit is de NEC, maar heeft iemand hem wel eens zien draaien ?
Pagina: 1