Nec Multisync 830 lcd projector

Pagina: 1
Acties:

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Na een wat slechte ervaring met een Polaroid Polaview 90 (ik vond het beeld niet mooi, de scaler was slecht, contrast waardeloos en hij kon maar 2m kleuren weergeven).
Heb ik deze weer verkocht.

En nu ben ik opzoek naar een nieuw beestje.

Ik ben alleen een beetje huiverig geworden kwa beeldkwaliteit.

Nu zag ik een Nec Multisync 830G te koop staan voor 950 euro.
De lamp schijnt volgens de verkoper maar 120 uur gedraait te hebben ( of dit zo is is natuurlijk niet te controleren ). En de specs zien er veel belovend uit vergeleken met de Polaroid.

Ok, nu de vraag, kent iemand de projector ?
Is hij de 950 euro waard ?
Zijn de lampen verkrijgbaar, en wat kosten deze ?
En hoe is de beeldkwaliteit ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Die lampjes zijn walgelijk duur dus check de prijs eerst ff want anders komt er toch een hoop geld bij.
Dat ie maar 120 uur gebrand heeft kan je natuurlijk nooit controleren en klinkt meer als een leuk verkooppraatje.

Senile! Senile Oekaki

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ziet er goed uit, 1000 lumen, 800*600.

zeker beter dan die polaroid.

aantal uren is meestal wel te zien in het menu van de beamer.

nieuwe lamp: rond de 500 dollar. goed zoeken naar de goedkoopste aanbieder zal 400 dollar zijn.

edit: heb je winst of verlies gemaakt op die polaroid?

• tbusquet
Op vrijdag 01 maart 2002 22:47 schreef aatos het volgende:

edit: heb je winst of verlies gemaakt op die polaroid?
Wat denk je ;)

En weet jij toevallig een zaak in Nederland die die lampen verkoopt ? En wat ze kosten ? Importeren uit de US zal veel te duur zijn.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• aatos
Op vrijdag 01 maart 2002 23:30 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Wat denk je ;)

En weet jij toevallig een zaak in Nederland die die lampen verkoopt ? En wat ze kosten ? Importeren uit de US zal veel te duur zijn.
www.epatra.nl heeft ze dacht ik goedkoop. gewoon even bellen.

maar vaak is importeren vanuit amerika goedkoper. er zijn daar veel meer aanbieders, de prijzen liggen zoveel lager dat de verzendkosten best te doen zijn.

• tbusquet
Iemand nog suggesties voor een goede beamer rond de 950 euro 2dehands ? Of iemand iets in de aanbieding ?

• aatos
Op zaterdag 02 maart 2002 15:28 schreef tbusquet het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede beamer rond de 950 euro 2dehands ? Of iemand iets in de aanbieding ?
dit ziet eruit als een koopje:

http://www.marktplaats.com/printbody.php3?g=video&u=videoprojectoren&ID=1996&av=a&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=15&ref=&style=

600 lumen, xga, 750 euro.

zal wel gejat zijn, moet je dus niet erg vinden.

hmm, eigenlijk is het niet slim om hier de koopjes te posten terwijl ik er zelf een probeer te verkopen.. |:(

• tbusquet
http://www.projectorcentral.com/projector_details.cfm?part_id=85

Dit is de NEC, maar heeft iemand hem wel eens zien draaien ?

Pagina: 1