Toon posts:

wie wil mij helpen bij het maken van een fanbus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Topic spreekt voor zich wie is er bereid mij te helpen bij het maken van een fanbus. Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee dus hulp is altijd welkom.

Als je mij kan helpen geef dan even een mailtje op vah@planet.nl

Ik woon in de omgeving van rotterdam, en op de site van fanbus heb ik al gekeken maar bij het amken van mijn eerste fanbus heb ik toch liever iemand met wat ervaring naast me.

Verwijderd

Waar woon je?
is wel handig om ff te melden enzo :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
kijk eens op http://www.fanbus.com/ daar staan wat leuke schema's en howto's

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Heb je het over een fanbus of baybus? Ik woon overigens in Belgie, maar ben zekers instaat een te bouwen :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02 16:55
wie wil mij helpen bij het Maken van een fanbus

ik denk een typo

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom proberen jullie het zelf niet eens? Ik ben ook als n00b begonnen en na een aantal uren oefenen (en 2 frontjes later) is het mij ook gelukt. En ik heb 2 linkerhanden.

Als je het niet zelf maakt dan is de lol er gauw af imo.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het liefst een baybus maken en ik wil niet dat een ander hem voor mij maakt maar gewoon iemand die mij aanwijzingen kan geven terwijl ik hem maak

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 22:43 schreef thedolf het volgende:
Waarom proberen jullie het zelf niet eens? Ik ben ook als n00b begonnen en na een aantal uren oefenen (en 2 frontjes later) is het mij ook gelukt. En ik heb 2 linkerhanden.

Als je het niet zelf maakt dan is de lol er gauw af imo.
mee eens. heb het zelfde. ook 2 frontjes verder voordat ik tevreden was. maar ben nu ook zeer tevreden. want hij is lekker anders dan de anderen die hem hier posten :P :P :P

Verwijderd

Topicstarter
ik wil hem toch wel op mijn manier maken maar ik wil het gelijk goed doen. Ja ik weet het ik lijk op een perfectionist, maar ik ben het nog lang niet

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Op zondag 03 maart 2002 11:55 schreef Jiver het volgende:

[..]

mee eens. heb het zelfde. ook 2 frontjes verder voordat ik tevreden was. maar ben nu ook zeer tevreden. want hij is lekker anders dan de anderen die hem hier posten :P :P :P
Heb je foto`s?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Professor_Botje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02 19:39

Professor_Botje

Administrator

Ik wil je ook wel helpen maar dan moet je nogsteetd vermelden waar je huisje staat :)

email anders maar

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
http://hw.metku.net/baybus/index_eng.html is misschien ook een handige site voor je.

iRacing Profiel

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 12:06 schreef Illegal_Alien het volgende:

[..]

Heb je foto`s?
nog niet, heb nog geen webcam enzo. met die van mij is met een elektronische schakeling opgebouwd met een aantal relaisen. en heeft geen last van terugkoppeling als je de 7 volt gaat gebruiken. dit kan soms gebeuren en dan wordt je 5 volt lijn op je voeding een beetje erg onstabiel. ik heb ook hele andere schakelaars gebruikt

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 13:44 schreef Jiver het volgende:

[..]

nog niet, heb nog geen webcam enzo. met die van mij is met een elektronische schakeling opgebouwd met een aantal relaisen. en heeft geen last van terugkoppeling als je de 7 volt gaat gebruiken. dit kan soms gebeuren en dan wordt je 5 volt lijn op je voeding een beetje erg onstabiel. ik heb ook hele andere schakelaars gebruikt
Kun je je schema eens posten? Ik ben nl benieuwd wat die relais allemaal moeten doen >:)
Misschien wel slim om er een anti-dender schakelingetje tussen te zetten anders.

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 16:29 schreef daNpy het volgende:

[..]

Kun je je schema eens posten? Ik ben nl benieuwd wat die relais allemaal moeten doen >:)
Misschien wel slim om er een anti-dender schakelingetje tussen te zetten anders.
why?
Pagina: 1