Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lamers

Pagina: 1
Acties:

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 22:22

afterburn

No more...

Topicstarter
Ik weet 100% zeker hoe de policy tegenwoordig is (wel ideen over hoe ik het zou willen zien ;) )tegenover n00b lamers met mod aspiraties, maar als deze ongewenst zijn dan zou ik eens de ogen laten schijnen over Illegal_Alien, oa in bv http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/426887/1?limit=25/, en een search levert een bepaald patroon op. We hebben het hier dus over een newbie van half december die het als persoonlijke taak heeft genomen zich als mod te gedragen. Vewwy irritating.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 21:33 schreef Phreak het volgende:

Ok het is nu toch al goed, kan dicht
Illegal_Alien
NOW-1 voor jou, n.a.v.:
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
Is toch al goed zo :?

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 22:22

afterburn

No more...

Topicstarter
Die had ik nog niet gezien, zal je wel gedaan hebben terwijl ik dit aan het tikken was. :)

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ben het roerend met jouw eens hoor daar niet van.
Maar zou het niet verstandiger zijn om in het vervolg dit soort topics in SU te posten?
Het persoon in kwestie zal het ook niet leuk vinden dat hij op deze manier besproken wordt.

Laat de mods het maar afhandelen zonder de interferentie van andere users.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik ben blij dat jij jouw mening normaal overbrengt, en niet op een flamende manier (die figuren heb je ook :)).

Hoogst persoonlijk ben ik het met je eens, maar er lopen mensen op GoT rond die erger zijn met modje-wannabee-acties: voorbeelden ervan zijn de hele crew in ICQ zetten (zelfs T.net Crew) en veel (onnodig) in SU posten.

Ik ben geen GoT-crew dus eigenlijk is het mijn probleem niet :). Maar als je mijn objectieve mening wil: Maak je er niet druk om. Mijn collega's kennen hun werk :). Mocht je je toch echt mateloos storen aan hem, dan heb je daar SU voor :).

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
ach joh, die jongen probeert gewoon z'n 150 techposts bijelkaar te schrapen, laat m toch ;)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 15:42

Rexomnium

Vincam aut moriar

[Illegal_Alien modus]
Verkeerd forum! Slotje hierop en lees de FAQ!
[/Illegal_Alien modus]

:)

Maar goed, dit zijn best lieve kinderen hoor. Hij wil er waarschijnlijk graag bijhoren, wil het idee hebben dat hij iets te zeggen heeft. ;)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 01 maart 2002 22:32 schreef Azrael het volgende:
ach joh, die jongen probeert gewoon z'n 150 techposts bijelkaar te schrapen, laat m toch ;)
Laat hem toch?
Dit soort mensen willen wij juist weren uit de HK.
Dit gedrag is juist het onderwerp van discussie.
Stel dat je meerdere mensen als hem hebt op GoT, wat zal dat dan voor gevolgen hebben voor de sfeer op GoT?

Ik wil het niet eens weten, maar prettig zal het niet zijn.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
Op zaterdag 02 maart 2002 02:02 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Laat hem toch?
Dit soort mensen willen wij juist weren uit de HK.
Dit gedrag is juist het onderwerp van discussie.
Stel dat je meerdere mensen als hem hebt op GoT, wat zal dat dan voor gevolgen hebben voor de sfeer op GoT?

Ik wil het niet eens weten, maar prettig zal het niet zijn.
(hmm)
noticed my ' ;) '?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op vrijdag 01 maart 2002 22:32 schreef Azrael het volgende:
u know what would be funny ?
als ie 149 techposts heeft, reset het dan weer naar 1

whehehe >:)

dikzak

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 22:19 schreef SONiCB00M het volgende:
Hoogst persoonlijk ben ik het met je eens, maar er lopen mensen op GoT rond die erger zijn met modje-wannabee-acties: voorbeelden ervan zijn de hele crew in ICQ zetten (zelfs T.net Crew) en veel (onnodig) in SU posten.
Niet dat ik me aangesproken voel, maar ik moet toch even zeggen dat ik dit van een T.net-crewlid niet had verwacht, zo'n posting. Raar dat hier niet op gereageerd ei'k...
O nee, da's offtopic natuurlijk... |:( ;)

Verwijderd

als dit allemaal zo erg is ga je toch ip-bans geven! (daar zijn jullie hier toch al zo goed in)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Op vrijdag 01 maart 2002 22:19 schreef SONiCB00M het volgende:
Euuh ik heb wat crew in ICQ staan ja... en post ook nog wel es in SU.... en nu? :?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:33
Op zaterdag 02 maart 2002 17:46 schreef MetHod het volgende:

[..]

Euuh ik heb wat crew in ICQ staan ja... en post ook nog wel es in SU.... en nu? :?
hij heeft het over de HELE crew + ALLE modjes + ONNODIG veel su posten... capiece?

ik post ook wel su.. en ik heb ook wel 2 of 3 modjes in mijn icq lijst staan...

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1