Firmware flash mislukt Speedtouch Pro modem

Pagina: 1
Acties:

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
Een vriend van me, die ik depressief aan de telefoon heb, heeft z'n Alcatel SpeedTouch modem geprobeerd te flashen. Hij kreeg de foutmelding: "Error writing file" tijdens het het uploaden naar het modem. Toen drukte 'ie per ongeluk op switch en na de modemreboot nada ...

vraag: weet iemand hoe je weer terug kan switchen of de modem weer aan de praat kan krijgen?

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
Ik zou zeggen kijk eens achter op de modem, daar zal waarschijnlijk wel een heel klein gaatje zitten met een knopje er in, daarmee kan je hem waarschijnlijk weer helemaal terug zetten naar de fabreksinstellingen en dus ook de firmware naar de

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17
Op vrijdag 01 maart 2002 21:42 schreef marrekau117 het volgende:
Ik zou zeggen kijk eens achter op de modem, daar zal waarschijnlijk wel een heel klein gaatje zitten met een knopje er in, daarmee kan je hem waarschijnlijk weer helemaal terug zetten naar de fabreksinstellingen en dus ook de firmware naar de
Denk het niet....de INSTELLINGEN zullen inderdaad teruggaan, maar de oude firmware is toch echt weg...net zoals een foute biosflash....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17
zie overgins ook:
[topic=426834/1/100]

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
Ping of Life en Ping to Defaults hebben ook niet gewerkt ... maar da's denk ik ook alleen maar voor de instellingen