Zo ziet mijn kast er uit. Maar nu dus 3 cm van de grond af.
close-up
totaal
Tussen de kast en de wielen zit een een of ander schuim.
picz gemaakt met een webcam die ik voor fl 50,- op de HCC heb gekocht
Verwijderd
Ach, voor de picgeilers hebben ze weer wat te zien...Op vrijdag 01 maart 2002 21:20 schreef Ceyene het volgende:
uhm... kwil je niet beledigen of soo hoor... maarruh - dit is toch niet zo heel bijzonder?! paar gaatjes boren, wieltjes eronder schroeven, klaar?!- of zie ik dat nu verkeerd?!
Dit is alleen geen Aopen. Maar ik hoef de wielen toch niet te zien.Op vrijdag 01 maart 2002 21:22 schreef _ferry_ het volgende:
bij de v&d {hadden ze nu}mooie voor je comp. , paste mooi denk bij aopen kast
Had je dan verwacht dat die dude een stel tractorwielen onder ging zetten ofzoOp vrijdag 01 maart 2002 21:20 schreef Ceyene het volgende:
uhm... kwil je niet beledigen of soo hoor... maarruh - dit is toch niet zo heel bijzonder?! paar gaatjes boren, wieltjes eronder schroeven, klaar?!- of zie ik dat nu verkeerd?!
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Yeb, komt idd waterkoeling aan....Ook mn bong krijgt wieltjesOp vrijdag 01 maart 2002 21:40 schreef The_Greater het volgende:
Niet gek als je geen wieltjes heb. En vooral voor de mensen die waterkoeling hebben is dit wel een leuk idee
Verwijderd
Verwijderd
nope... k vroeg me alleen af waarom die pics hier stonden - soo bijzonder vinnik het niet...Had je dan verwacht dat die dude een stel tractorwielen onder ging zetten ofzo
nie voor mij.. Als ik wielen onder me kast schroef rolt ie van me bureau afOp vrijdag 01 maart 2002 21:20 schreef BananeKoning het volgende:
Ik heb al sinds jaar en dag wielen onder mn case manMaar wel handig
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
HAHHAHAHHAHAHAH 1mm staal !! inderdaad wel heftig zeg ... heb je een steenboor gebruikt ofzoOp vrijdag 01 maart 2002 21:34 schreef Bredend het volgende:
Maar die gaatjes boren is niet al te makkelijk door 1mm staal. De boortjes zijn echt bot geworden.
Maar de wieltjes moeten natuurlijk wel recht en stevig zitten. Tis moeilijker dan je denkt.
Verwijderd
Verwijderd
ik heb ook al sinds jaar en dag wieltjes onder mn case.Op vrijdag 01 maart 2002 22:15 schreef Black het volgende:
Wat heb je aan wielen onder je kast...???
ik heb bij mij juist alles wat er voor zorcht dat hij zig kan verplaatsen eraf gesnokt...
staat zo gepakeert dat ik niet moeilijk moet doen om er wat bij te hangen..
![]()
Verwijderd
Verwijderd
juist, heb hem gister ofzo in het krantje gezien, ziet er best mooi uitOp vrijdag 01 maart 2002 21:22 schreef _ferry_ het volgende:
bij de v&d hadden ze nu mooie voor je comp. , paste mooi denk bij aopen kast
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Ik sluit me dus hier bij aan , mijn Lian Li PC99 laat ik gewoon volledig standard behalve dat er een Black Ice II of andere rad in komt en misschien een windowtje (maybe van Lian Li zelf) . Ik zou het mezelf nooooit vergeven moest ik m'n case van 225 effe naar de zak helpen . Op mijn Target rommelcase van 40 heb ik me lekker uitgeleefd en ook enkele fouten gemaakt , maar zoiets riskeer je gewoon niet op een dure case . En nu mag iedereen hier zeggen van "Een echt modder gaat direkt hakken in z'n nieuw spul" , maar moest je ook een student zijn als ik die geld bijeen krabt voor een mooie case te kopen dan piep je wel anders als er wat misloopt ...Op vrijdag 01 maart 2002 22:58 schreef swipe het volgende:
niet zo klagen jongens
als het zijn eerste casemod was en de kast is best prijzig en het mislukt of je schiet uit is dat niet een bepaald prettig gevoel.
het ziet er verder goed uit zo die wieltjes
zat er zelf ook aan te denken maar de boor van mijn dremel was na 5 sec boren al bot![]()
goedkope rotzooi maar ja......
Verwijderd
Verwijderd
PIX,LINX???Op zaterdag 02 maart 2002 12:46 schreef _Trinity_ het volgende:
Ik heb EXACT dezelfde wieltjes onder m'n ge-modde A-open HQ-08...
Verwijderd
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd