[CM] Ik heb wielen onder mijn kast gemaakt + pics!

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:28
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015013622
Zo ziet mijn kast er uit. Maar nu dus 3 cm van de grond af.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015013496
close-up

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015013597
totaal

Tussen de kast en de wielen zit een een of ander schuim.

picz gemaakt met een webcam die ik voor fl 50,- op de HCC heb gekocht *D <was zn geld zeker waard.

Verwijderd

Ik heb al sinds jaar en dag wielen onder mn case man :) Maar wel handig

Verwijderd

uhm... kwil je niet beledigen of soo hoor... maarruh - dit is toch niet zo heel bijzonder?! paar gaatjes boren, wieltjes eronder schroeven, klaar?! :? - of zie ik dat nu verkeerd?!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

bij de v&d hadden ze nu mooie voor je comp. , paste mooi denk bij aopen kast

• bredend
Op vrijdag 01 maart 2002 21:20 schreef Ceyene het volgende:
uhm... kwil je niet beledigen of soo hoor... maarruh - dit is toch niet zo heel bijzonder?! paar gaatjes boren, wieltjes eronder schroeven, klaar?! :? - of zie ik dat nu verkeerd?!
Ach, voor de picgeilers hebben ze weer wat te zien... ;)
Maar die gaatjes boren is niet al te makkelijk door 1mm staal. De boortjes zijn echt bot geworden.
Maar de wieltjes moeten natuurlijk wel recht en stevig zitten. Tis moeilijker dan je denkt.
Op vrijdag 01 maart 2002 21:22 schreef _ferry_ het volgende:
bij de v&d {hadden ze nu :? }mooie voor je comp. , paste mooi denk bij aopen kast
Dit is alleen geen Aopen. Maar ik hoef de wielen toch niet te zien.
Maar binnenkort komt er weer een ander project aan.... daar zit onder andere een deel van een HDD in...nee, niet het motortje..... :D

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 14:49
Op vrijdag 01 maart 2002 21:20 schreef Ceyene het volgende:
Had je dan verwacht dat die dude een stel tractorwielen onder ging zetten ofzo :)

Najah, anywayz, ik zou ze er zelf nooit onder zetten... Me kast ligt dat zo op de grond :s

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Niet gek als je geen wieltjes heb. En vooral voor de mensen die waterkoeling hebben is dit wel een leuk idee :D

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• bredend
Op vrijdag 01 maart 2002 21:40 schreef The_Greater het volgende:
Niet gek als je geen wieltjes heb. En vooral voor de mensen die waterkoeling hebben is dit wel een leuk idee :D
Yeb, komt idd waterkoeling aan....Ook mn bong krijgt wieltjes :P

Verwijderd

Erm niet lullig bedoeld. Maar heb je 4 zwenkwielen? Das dom. Ik heb 2 normale achter en 2 zwenkwielen voor. Dat is wat je normaal doet. Of denk je dat je pc 4 wiel aandrijving nodig heeft?

:\ En ik heb remmen voor :) das ook wel handig ;)

Verwijderd

Had je dan verwacht dat die dude een stel tractorwielen onder ging zetten ofzo :)
nope... k vroeg me alleen af waarom die pics hier stonden - soo bijzonder vinnik het niet... :(

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Op vrijdag 01 maart 2002 21:20 schreef BananeKoning het volgende:
Ik heb al sinds jaar en dag wielen onder mn case man :) Maar wel handig
nie voor mij.. Als ik wielen onder me kast schroef rolt ie van me bureau af :P

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 21:34 schreef Bredend het volgende:

Maar die gaatjes boren is niet al te makkelijk door 1mm staal. De boortjes zijn echt bot geworden.
Maar de wieltjes moeten natuurlijk wel recht en stevig zitten. Tis moeilijker dan je denkt.
HAHHAHAHHAHAHAH 1mm staal !! inderdaad wel heftig zeg ... heb je een steenboor gebruikt ofzo :? |:( daar kan je nog wel doorheen spugen als je een goeie rochel hebt man :P

Verwijderd

Wat heb je aan wielen onder je kast...???
ik heb bij mij juist alles wat er voor zorcht dat hij zig kan verplaatsen eraf gesnokt...
:)
staat zo gepakeert dat ik niet moeilijk moet doen om er wat bij te hangen..
:) :)

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 22:15 schreef Black het volgende:
Wat heb je aan wielen onder je kast...???
ik heb bij mij juist alles wat er voor zorcht dat hij zig kan verplaatsen eraf gesnokt...
:)
staat zo gepakeert dat ik niet moeilijk moet doen om er wat bij te hangen..
:) :)
ik heb ook al sinds jaar en dag wieltjes onder mn case.
Heel handig als je naar een LANparty gaat, of gewoon weer eens wat moet tweaken en er niet goed bij kan, dan rij je de kast gewoon ff naar het midden van de kamer >:)

Verwijderd

:Z

[diz hetzelfde als zeggen dat je een nieuwe knopje hebt voor je volume van je cdrom :P en daar een topic over openen]

Verwijderd

Ik ga dit ook doen met mijn gloednieuwe Lian Li PC99(net vandaag gekocht , heeeerlijke case :)

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
niet zo klagen jongens

als het zijn eerste casemod was en de kast is best prijzig en het mislukt of je schiet uit is dat niet een bepaald prettig gevoel.

het ziet er verder goed uit zo die wieltjes
zat er zelf ook aan te denken maar de boor van mijn dremel was na 5 sec boren al bot :?

goedkope rotzooi maar ja......

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Casemod van het jaar :)

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Op vrijdag 01 maart 2002 21:22 schreef _ferry_ het volgende:
bij de v&d hadden ze nu mooie voor je comp. , paste mooi denk bij aopen kast
juist, heb hem gister ofzo in het krantje gezien, ziet er best mooi uit :)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Bij mijn toren zaten gewoon wieltjes toen ik em kocht :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 22:58 schreef swipe het volgende:
niet zo klagen jongens

als het zijn eerste casemod was en de kast is best prijzig en het mislukt of je schiet uit is dat niet een bepaald prettig gevoel.

het ziet er verder goed uit zo die wieltjes
zat er zelf ook aan te denken maar de boor van mijn dremel was na 5 sec boren al bot :?

goedkope rotzooi maar ja......
Ik sluit me dus hier bij aan , mijn Lian Li PC99 laat ik gewoon volledig standard behalve dat er een Black Ice II of andere rad in komt en misschien een windowtje (maybe van Lian Li zelf) . Ik zou het mezelf nooooit vergeven moest ik m'n case van 225 effe naar de zak helpen . Op mijn Target rommelcase van 40 heb ik me lekker uitgeleefd en ook enkele fouten gemaakt , maar zoiets riskeer je gewoon niet op een dure case . En nu mag iedereen hier zeggen van "Een echt modder gaat direkt hakken in z'n nieuw spul" , maar moest je ook een student zijn als ik die geld bijeen krabt voor een mooie case te kopen dan piep je wel anders als er wat misloopt ...

Verwijderd

idee; sluit je wielen aan op een motortje maak van je floppy drive een floppy schiet machine maak e.e.a afstandsbestuurbaar en doe mee met robotwars

• bredend
LOL, btw, mijn kast was fl 100 op de hcc ;)

maar ooit istie af, en dan wil ik jullie weer eens horen :D >:)

Verwijderd

Ik heb EXACT dezelfde wieltjes onder m'n ge-modde A-open HQ-08...

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 12:46 schreef _Trinity_ het volgende:
Ik heb EXACT dezelfde wieltjes onder m'n ge-modde A-open HQ-08...
PIX,LINX???

Verwijderd

ik heb zo'n kast waar ze standaard al onder zaten. een big tower maar ja die was rot geworden. HIj was destijds 1997 wel goedkoop voor een atx kast... zo'n 150 gulden. maar wel lekker voor je boortjes ;)

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 11-08 15:51
woei

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

Felyrion

goodgoan!

staat je tafel scheef......

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

mijn pappie heeft voor mij een plankje gemaakt met wieltjes onder om me pc op te zetten *D
gemakkelijker dan onder m'n kast want als ik die vervang (and i will one day) moet ik ze toch weer verplaatsen

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
ik heb da ook

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015257719
Pagina: 1