Toon posts:

Dremel!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik straks weer wil gaan modden met mijn case, zoals wat 80 en 120 mm gaten maken heb ik gereedschap nodig.

Nu zag ik vandaag in de Metro een advertentie van een 40 delig Dremel zet van 89,95 voor € 69,95

Afbeeldingslocatie: http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/7/5/753855_detail_1.jpg

Is zo'n dremel een beetje goed te gebruiken voor het maken van blow holes of het bewerken van het metaal/plastic. En is deze prijs een klein beetje scherp of is dit duur.

Hij is te vinden op www.wehkamp.nl onder 'mooi gezond en hobby'

Verwijderd

Mooi spul hoor, en voor die prijs goed te doen.

Verwijderd

Tjah is niet al te duur voor een dremel in case met acc enzo. En jah als je het een beetje op je gemak doet dan is het perfect om ronde blowholes ermee te maken. ZELFS mij lukt het (om die ronde biohazardvormen uit te dremelen).

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

[search=\"dremel\"]
Je bent niet de enige.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal er eens over na denken om dit apparaat te bestellen, er zitten wel lekker veel acc. bij, dus ik kan er direct mee aan de gang denk ik.

Ik zal eerst mijn broertje even vragen of hij nog 115 - 120 mm gatenboren kan lenen op het werk om een paar blow-holes te maken. Die is electrcien.

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Dit is inderdaad wel lekker goedkoop, nu ben ik (nog) niet zo'n die-hard modder, maar issie ook handig voor 'normaal' gebruik; schroeven, boren, polijsten e.d. ?

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 21:33 schreef Maarten N. het volgende:
Dit is inderdaad wel lekker goedkoop, nu ben ik (nog) niet zo'n die-hard modder, maar issie ook handig voor 'normaal' gebruik; schroeven, boren, polijsten e.d. ?
Ik heb ook een dremel gekocht voor het modden
vind het niet echt handig, in het plastic perfect maar metaal minder, was met een decoupeerzaag zo gepiept
nu gebruik ik hem voor andere dingen in het dagelijks gebruik echt perfect
dolgedraait schroefje afslijpen of iets polijten of schuren van kleine dingetjes echt perfect

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Op vrijdag 01 maart 2002 21:39 schreef Scudo het volgende:

[..]

Ik heb ook een dremel gekocht voor het modden
vind het niet echt handig, in het plastic perfect maar metaal minder, was met een decoupeerzaag zo gepiept
nu gebruik ik hem voor andere dingen in het dagelijks gebruik echt perfect
dolgedraait schroefje afslijpen of iets polijten of schuren van kleine dingetjes echt perfect
Thnx
Conclusie: gewoon doen ?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 21:42 schreef Maarten N. het volgende:

[..]

Thnx
Conclusie: gewoon doen ?
Ok, ik ga hem bestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nu trouwens net dat je bij het bestellen van een product een gratis video, cd-rom of onzin mag uitkiezen.

Dat is alleen dit weekend.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

tip: koop zo'n doosje met 18 van die slijpschijfjes erbij, in zo'n set zitten er meestal maar een paar, en voor een 120mm gat heb je toch al gauw 3-4 van die dingetjes nodig, zeker met chenming/chieftec/antec kasten. spec 1mm nagemeten 1,2mm, die kasten zijn echt superzwaar. bij 80mm is het trouwens moeilijker omdat je een scherpere bocht moet maken, je kunt dus het beste met de 120mm's beginnen om te oefenen, of zoals ik gewoon een oude at kast nemen en daar wat oefengaatjes in maken :D

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

gewoon doen...

Talking bout afgeprijst, bij de makro waren ook 3 aanbieding op 3 verschillende dremels, ook allemaal van het merk dremel :)

De meest luxe was 130 inclusief als ik me niet vergis :) iets te duur voor mij op het moment, vanmiddag al m`n geld weer verkwist in verfspullen voor m`n CM (jaja, eindelijk mee bezig gegaan ;))

Verwijderd

:9 hartstikke goed gereedschap jongen

Verwijderd

Waarom doet bijna ieder persoon het € teken als euro IPV het teken?

HET IS CTRL+ALT+5!!!!!!!!!!!!!
NIET CTRL+ALT+4!!!!!!!!

ik kom dit echt in bijna ieder topic tegen, word er langzamerhand een beetje erug gestoord van...

pfff, zo dat is er ook weer uit!

verder niks persoonlijks.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem vannochtend inderdaad ook in de Makro folder gezien en natuurlijk ook in de folder van "Lucas Kramer". Daar was hij alleen wat duurder.

Ik zie eerst wel even hoeveel slijpschijfjes hierbij zitten, en als ik meer nodig heb dan kan ik deze altijd bij de Formido kopen voor een paar centen.

Ik heb hem besteld, dinsdag heb ik hem in huis want hij is op voorraad, en ik krijg er een leuke |:( cd bij van Tom Jones. Daar kan ik weer iemand gelukkig mee maken! *D
Pagina: 1