Toon posts:

Kijk hier even naar a.u.b.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb hier een doodnormaal draadje staan. Toch vindt iemand (sj**mz) het nodig opeens te gaan lopen zeiken.

Hij zal wel met het verkeerde been uit bed gestapt zijn, maar zo wordt de boel er niet vrolijker op.

Verwijderd

is toch wel een beetje te bergijpen..

Sjeemz heeft een hekel aan mensen die een topic openen over het aantal posts dat ze hebben. Maar hij brengt het wel chagrijnig ja..

bannen;)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Helpdesk, met alle respect het is natuurlijk is sowieso al onzinnig om een topic te openen over zoiets en de reactie van Sjeemz is dan ook volledig terecht.

Nog belachelijker om hier een topic te openen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Uh havana, het was het onzin forum... daar vind ik dat zoiets moet kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Het boeit mij niet dat ik een X aantal posts heb hoor :) Ik vond het alleen wel grappig .. eerst meer dan 4000 (bijna 5K), toen weer minder omdat de telling anders is in PHP oid, en nu langzaam weer meer dan 4000. Grappig, meer niet.

Wat mij dus koud op me dak viel is dat het een gezellig draadje is waarin zomaar out of the blue een mega-flame op m'n dak valt.

Verwijderd

HlpDsk --> Trek het je allemaal niet zo aan joh. Zelfs jij kan wel eens irritant zijn :P Neem die flame-baits wat meer voor lief dan elke keer naar de adjes te rennen. Als je problemen met iemand z'n reactie heb en genoeg argumenten zullen genoeg Gotters je steuen. [waaronder ik]! Maar op deze manier maak je het alleen maar onplezieriger voor jezelf. ;)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Daar sluit ik me volledig bij aan!

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1