Toon posts:

SL45 -> SL45i upgrade lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer mn SL45 te flashen naar SL45i, maar dit lukt me niet.
Ik krijg telkens de melding: Can't connect to mobile with bootstraploader on COM1.
Ik heb beide COM poorten geprobeerd en alle snelheden, maar de melding blijft hetzelfde. Zowel op mn laptop als desktop.
Ik gebruik windows98 en de bijgeleverde standaard datakabel+syncstation. Huidige software versie is 16. Flashprogramma is versie V43. Heeft iemand enig idee hoe het mij kan lukken om mijn SL45 te flashen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ik denk dat deze op slot gaat want op deze manier is ook je simlock eraf en dat mag hier niet..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal geen simlock!

Verwijderd

SL45 wordt in Nederland niet met simlock verkocht, dus hoeft ie ook niet unlocked worden.

Verwijderd

eerst de gsm uitzetten. vervolgens als de software gaat proberen te flashen even op de aan/uit-knop drukken. Dat moet je misschien 'n paar keer proberen, omdat het meestal niet meteen lukt, maar dan heb je ook wat he ;)

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Ik weet niet of je wat aan deze info hebt, maar ik heb ooit eens mijn S35 van nieuwere software voorzien, en na een hoop gepuzzel vanwege dat niet kunnen connecten bleek dat het pas werkte nadat ik de pincode had uitgeschakeld (ik bedoel dus, dat de telefoon niet om een pincode vraagt als je hem aanzet, zit ergens in de instellingen)
Ik had het idee dat met de pincode aan het toestel ook is beveiligd tegen connecties van buiten af, zoals het flashprogramma.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Je kan je foon beter updaten naar Firmware versie 49.
Check mijn reactie in je andere topic. ;)
[topic=426365]

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 23:35 schreef Operations het volgende:
Ik weet niet of je wat aan deze info hebt, maar ik heb ooit eens mijn S35 van nieuwere software voorzien, en na een hoop gepuzzel vanwege dat niet kunnen connecten bleek dat het pas werkte nadat ik de pincode had uitgeschakeld (ik bedoel dus, dat de telefoon niet om een pincode vraagt als je hem aanzet, zit ergens in de instellingen)
Ik had het idee dat met de pincode aan het toestel ook is beveiligd tegen connecties van buiten af, zoals het flashprogramma.
Nou mijn S35 vraagt ook niet om codes.... en ik krijg ook CAN not connect to com 1 with bootstrap.....
Het enige wat ik wel in mijn phone heb zitten is een Tel. code, maar die staat uit (weet alleen dat toestel code niet meer)

Verwijderd

Ik heb ook een SLetje 45 en vind het ook wel geinig om die software er op te gooien
Zijn er ook mensen die het gelukt is??
Pagina: 1