[html/css] schuifbalk breedte veranderen?

Pagina: 1
Acties:

• Vittek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 22:28
Ik heb mijn schuifbalk al in andere kleuren gezet, maar ik zou ook graag de grootte/breedte willen veranderen.
Dat staat beter in verhouding met de content van de site.
De huidige schuifbalk staat nogal breed ingesteld.
Ik weet dat je het voor je eigen pc in kan stellen, maar kan ik dat ook op mijn webpage doen???

Verwijderd

Nee, dat kan niet met de door de browser gegenereerde scrollbar.

Je kunt het wél met DHTML doen, en daar zijn nogal wat van in omloop. Je kunt er wel genoeg vinden via Google, of hier op GoT zelfs. Clay is er nogal handig mee ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46

crisp

Devver

Pixelated

Ik geloof dat ik er ook wel handig mee ben geworden, getuige mijn progseltje. :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 21:06 schreef crisp het volgende:
Ik geloof dat ik er ook wel handig mee ben geworden, getuige mijn progseltje. :)
Oei, ik hoop dat ik je niet belegigd heb :P

Ik mis nog iets aan je scrollbar: Als je op de 'track' klikt, kun je dan niet zorgen dat de pagina erheen springt?

Lijkt me een regeltje of 3/4 erbij proggen :)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03
Op vrijdag 01 maart 2002 21:06 schreef crisp het volgende:
Hij loopt soms niet helemaal lekker en ik vind het jammer dat ik m'n scrollwieltje niet meer kan gebruiken :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op vrijdag 01 maart 2002 21:10 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Oei, ik hoop dat ik je niet belegigd heb :P

Ik mis nog iets aan je scrollbar: Als je op de 'track' klikt, kun je dan niet zorgen dat de pagina erheen springt?

Lijkt me een regeltje of 3/4 erbij proggen :)
Ik had dat erin zitten (geprogged toen ik voor zakenreis weer eens in Duitsland zat), maar helaas is die laptop toen gecrashed, dus ben ik terug bij af.... (maar gaat wel weer komen)
De scrollbar van Clay heeft dat trouwens ook niet....

Dat 'ie soms niet helemaal lekker loopt weet ik ook, heeft te maken met de X en Y uitvraging (ten opzichte van de layer / pagina). Scrollweel support heb ik nog niet over nagedacht, maar is zeker een feature die erin moet gaan komen!

Intentionally left blank

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Klopt en nou dacht ik: "dat doe ik ff", maar hoogmoed komt voor de val, want nou ben ik op een probleem gestoten :D want de scrollbar kan genest zijn in een willekeurige div, die ook relative kan zijn, en dan moet ik wazige truuks gaan uithalen om de totale y offset terug te vinden tot de browser top.

Althans, voor Moz (en misschien Ns4), want de event in de mousedown geeft in IE een .offsetY terug, die de y-offset relatief van de click positie tot de parent terug geeft, maar IE only dus :{

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Op vrijdag 01 maart 2002 21:16 schreef crisp het volgende:

[..]

Ik had dat erin zitten (geprogged toen ik voor zakenreis weer eens in Duitsland zat), maar helaas is die laptop toen gecrashed, dus ben ik terug bij af.... (maar gaat wel weer komen)

Dat 'ie soms niet helemaal lekker loopt weet ik ook, heeft te maken met de X en Y uitvraging (ten opzichte van de layer / pagina). Scrollweel support heb ik nog niet over nagedacht, maar is zeker een feature die erin moet gaan komen!
* RRX heeft nog een bug gehunt!

als je de browser resized, springt de bar terug naar de homepositie :'(

mijn T.net systeemspecspagina

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op zaterdag 02 maart 2002 01:49 schreef RRX het volgende:

[..]

* RRX heeft nog een bug gehunt!

als je de browser resized, springt de bar terug naar de homepositie :'(
Dat is een feature! :)
Weet ik; ik was een beetje lui, en laat hem bij onResize gewoon weer de init() uitvoeren; moet ik nog een beetje aanpassen....
Om onverklaarbare redenen werkt hij trouwens ook niet in NS6.1 - hoewel ik geen JS errors krijg...

Intentionally left blank

Pagina: 1