Toon posts:

[flash / html]

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb een websitepagina met daarop een flash aplicatie erin gemaakt, maar als ik de websitepagina aanroep vanuit mijn internet browser, dan krijg ik 1 of andere error! soms wel en soms niet! heel raar eigenlijk. dat ie soms wel komt en soms niet.
kijk dit is de error!
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015009271

heeft iemand van jullie een idee waarom ik die error melding krijg in mijn website als ik die pagina oproep?

bedankt alvast voor jullie hulp!

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

Heb je ook een linkje? Fla'tje is denk ik ook wel handig, sommige actionscripts kunnen nl de browser crashen.

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A ziet daar in het blauw staan

"click here" als je dat doet en je post het hier ... dan.. :) Tja kan aan je code liggen, kan ook aan je browser liggen (software algemeen maybe?)

|{ brrr }] |

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb er geen linkje van jammergenoeg, en er zit ook geen actionscript in en ja yellow heeft geod gekeken zeg dat ie dat in het blauw ziet staan, erg knap!
maar goed, iets concreters komt er niet uit?

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Vervang de huidige flashmovie door 'lege' movie met de zelfde naam. Als de pagina nog steeds crashed, zit het probleem hoogst waarschijnlijk ergens in je html, in het andere geval moet je je flashmovie eens heel goed nakijken. Test trouwens ook op andere compu's of daar de fout zich ook voor doet.

Als je hier niets mee kunt, moet je misschien maar gewoon die error report laten verzenden. :?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:24

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op vrijdag 01 maart 2002 20:15 schreef relaxed het volgende:
nee ik heb er geen linkje van jammergenoeg, en er zit ook geen actionscript in en ja yellow heeft geod gekeken zeg dat ie dat in het blauw ziet staan, erg knap!
Misschien staat er wat belangrijks in die foutmelding :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 20:30 schreef Prammenhanger het volgende:

[..]

Misschien staat er wat belangrijks in die foutmelding :?
zoals wat?

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op vrijdag 01 maart 2002 20:41 schreef relaxed het volgende:

[..]

zoals wat?
Als je die link gewoon even aanklikt, kun je meteen zien of er zo wat uit op te maken valt.

Ik denk trouwens dat je met een beetje testen best wel kunt achterhalen waar de fout 'ongeveer' zit

Zonder meer gegevens, valt er voor ons niet bijzonder veel te helpen, helaas.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 20:56 schreef cjs het volgende:

[..]

Als je die link gewoon even aanklikt, kun je meteen zien of er zo wat uit op te maken valt.

Ik denk trouwens dat je met een beetje testen best wel kunt achterhalen waar de fout 'ongeveer' zit

Zonder meer gegevens, valt er voor ons niet bijzonder veel te helpen, helaas.
dat meen je niet? dan heb ik dit forum toch aardig overschat, want het probleem is iets heel standaards
mazzzzzzzzzzzzzzzzel!! :)

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op vrijdag 01 maart 2002 20:59 schreef relaxed het volgende:

[..]

dat meen je niet? dan heb ik dit forum toch aardig overschat, want het probleem is iets heel standaards
mazzzzzzzzzzzzzzzzel!! :)
En wat was het probleem dan wel?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03
Op vrijdag 01 maart 2002 21:02 schreef cjs het volgende:

[..]

En wat was het probleem dan wel?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
En als het dan zo standaard is, had ie er allang op kunnen komen ipv hier mensen te gaan afzeiken :(

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Op vrijdag 01 maart 2002 20:15 schreef relaxed het volgende:
en ja yellow heeft geod gekeken zeg dat ie dat in het blauw ziet staan, erg knap!
Tja als je de subtiele hint niet snapt dat je erop moet klikken om te zien wat de echte vaudmelding is .. dan .. GOH!

|{ brrr }] |

• OzBoz
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Eej relaxed, gaat dit topic nog ergens heen of zal ik um meteen op slot jengelen. :? Of vermeldt even waar het aan ligt zodat andere nog wat leren of open geen topics met het vaagheidsgehalte van 3,5 konijn.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een webserver geinstalleerd waarop ik een asp module heb draaien. Nu heb ik ook een website met een submit formulier die bij submitten een mailtje stuur.
Bij het testen, als ik het formulier submit, krijg ik een loop van mailtjes in mijn mailbox, en moet ik de webserver bootten wil ik de loop stoppen.
Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Topic nr zoveel met deze message :o Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/smiles/slotje.gif

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/smiles/slotje.gif
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.