Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik denk dat ipv een maand het na 30 dagen weg gaat en februari heeft maar 28 dagen dit jaar
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tsss weet hij dat zelf niet?Op vrijdag 01 maart 2002 19:55 schreef Destruction het volgende:
Van jotti moest ik het maar ff hier vragen..
Niet zeker nee en toen hij me dat vroeg, was ik bezig 
Maar dat kan idd, dat '1 maand' gezien wordt als 31 dagen en niet 28. We zien het iig snel genoeg
Maar dat kan idd, dat '1 maand' gezien wordt als 31 dagen en niet 28. We zien het iig snel genoeg
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
It was just a question..
Magoed.

[ot] maar nu eerst ff koffie
Magoed.
Nee.. wat een rotmod hehOp vrijdag 01 maart 2002 20:01 schreef Phreak het volgende:
[..]
Tsss weet hij dat zelf niet?
[ot] maar nu eerst ff koffie
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Jups. Ik heb nog zo gezegd toen ze mij hier aannamen: "Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Op vrijdag 01 maart 2002 20:11 schreef Jotti het volgende:
Jups. Ik heb nog zo gezegd toen ze mij hier aannamen: "Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."
Of de cronjob loopt eens per dag rond middernacht
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
cronjob? zo geavanceerd is het hier nietOp vrijdag 01 maart 2002 21:10 schreef Traag het volgende:
Of de cronjob loopt eens per dag rond middernacht
ACM is druk bezig de statussen met de hand aan te passen joh
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12129738#12129738
Mijn nieuwe nick kreeg ik op 2 februari, en 30 dagen later is bij mij maandag 4 maart

Dat was op 29 januari, dus ondertussen moet die "was: $user" wel weg
Mijn nieuwe nick kreeg ik op 2 februari, en 30 dagen later is bij mij maandag 4 maart
Dat was op 29 januari, dus ondertussen moet die "was: $user" wel weg
Mjah dat zegt dus ook niks, ik kreeg mijn nickchange op 29 januari, dus het had bij mij eigenlijk 28-2 al weg moeten zijn.
(niet dat het me nou echt uitmaakt...)
(niet dat het me nou echt uitmaakt...)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Pagina: 1