[UnrealEd] doorgang in kamer maken.

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:52
Een hal van de ene kamer naar een andere kamer maken is geen probleem.
Maar ik heb in een grote ruimte een kamer gebouwd waar ik een opening in wil, en dat lukt dus niet.
Ik zal vast wel iets over het hoofd zien.....maar wat?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Ik neem toch aan dat als je een doorgang maakt van de ene kamer naar de andere dat je gewoon een blok ertussen weghakt? da's bij een een kamer in een grotere ruimte niet anders. Gewoon je builder brush op maat maken, in de muur zetten, en subtracten.

En anders zou ik nog even wat tuturials lezen over op bijvoorbeeld http://www.planetunreal.com/unrealed/

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:52
Op vrijdag 01 maart 2002 19:59 schreef Clay het volgende:
Ik neem toch aan dat als je een doorgang maakt van de ene kamer naar de andere dat je gewoon een blok ertussen weghakt? da's bij een een kamer in een grotere ruimte niet anders. Gewoon je builder brush op maat maken, in de muur zetten, en subtracten.

En anders zou ik nog even wat tuturials lezen over op bijvoorbeeld http://www.planetunreal.com/unrealed/
tnx :)

Ik was al bezig met die tutorials van Computer Idee en het lukt allemaal wel aardig, maar gewoon een deuropening maken daar kwam ik ff niet uit.
Maar je hebt me weer op de goede weg geholpen. :)

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op vrijdag 01 maart 2002 20:05 schreef Artwido het volgende:

[..]

tnx :)

Ik was al bezig met die tutorials van Computer Idee en het lukt allemaal wel aardig, maar gewoon een deuropening maken daar kwam ik ff niet uit.
Maar je hebt me weer op de goede weg geholpen. :)
Op de UnrealEd site staan ook een aantal nederlands-talige Tutorials gemaakt door GoT-er AtomicShockwave ... UnrealEd is niet moeilijk, meer veel werk :)

Nu ook met Flickr account

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Veel werk vind ik ook wel meevallen eigenlijk :D het is een groot sleur en pleur klik en klaar paradijs. supersimpel als je eindelijk weet waar alles zit. het enige lastige/tijdrovende is goed textures alignen op ronde oppervlakken.

* Clay vindt Ued de beste game editor die er is.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin