Toon posts:

@home en internet delen.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken iemand en die heeft bij mij gezien hoe mooi dat is, een linux router (FloppyFW van www.lintegrate.nl) en dan met 4 PC's op een ADSL verbinding.
Nou wil deze persoon dus ook internet delen alleen hij heeft een @home verbinding. De linux van www.lintegrate.nl is alleen bedoeld voor MxStream, dus denk ik dat ik ben aangewezen op diskette. Ooit heb ik een router gehad met FreeSCO. (Telefoonlijntje delen met 4 PC's :Z) Maar die modem zat op een COM poort. En @home heeft dus een kabelmodem op een netwerkkaart zitten. Weet iemand hoe ik FreeSCO dan moet instellen.
Trouwens, ik heb ook de search gebruikt hier op GoT. (Of heb ik niet goed genoeg gezocht.)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
:?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Met een netwerkkaart is het zoiezo gemakkelijker. Veel verschil is er niet met een modem. Maar netwerkkaarten worden veel meer ondersteund :)
Der is niet veel aan hoor. Check de freesco site voor manual.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

En er zijn heeeeeeeeeel veel topic hier op GoT geweest over FreeSCO, iig heb ik daardoor mijn server met FreeSCO draaiend, zoek nog maar eens op 'Freesco'.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.
Als er nog iemand is die precies wil weten hoe je een kabelmodem kan instellen is dit misschien een tip : http://www.ssp.be.tf/

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie hier de lijst van alle internet FAQs

<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1