Toon posts:

PDF manual Adobe Illustrator ???

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK heb dus het programma Adobe Illustrator en ik weet dat je door aan te klooien veel kan leren. Dat heb ik namelijk met Photoshop ook gedaan maar de 500 pagina's dikke PDF file die ik van Photoshop heb gebruik ik regelmatig als naslagwerk.

Helaas zat er bij mijn installatie van Illustrator geen PDF file....alleen een online help en een help menu...

Heeft iemand de PDF manual voor mij ? Alstie al bestaat dan....ik heb al lang gezocht met Google maar niks gevonden....ook heb ik geen zin om tutorials op het Internet te gaan volgen...ik wil gewoon een makkelijk uitprintbaar naslagwerk (en ik heb ook geen zin om voor 200 euro's een boek te gaan kopen in de boekwinkel).

Verwijderd

Als je illustrator koopt zit daar toch een mooie papieren handleiding bij? Waarom heb je dan een pdf nodig :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 19:22 schreef DarkX het volgende:
Als je illustrator koopt zit daar toch een mooie papieren handleiding bij? Waarom heb je dan een pdf nodig :?
Ja...die handleiding had ik in een keer in een plastic tas gestopt en die ben ik in de trein verloren. Stom he ?

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 19:25 schreef El-Comandante het volgende:

[..]

Ja...die handleiding had ik in een keer in een plastic tas gestopt en die ben ik in de trein verloren. Stom he ?
Ghehehe.. Nee, ik heb geen handleiding. Heb je toch voor ill niet zo nodig? Ik vind de meeste functies erg doorzichtig wat ze doen, en de meeste gebruik je niet eens echt veel, mooiste dingen maak je toch gewoon door zelf alle vormen te maken. Illustrator is imo veel minder uitgebreid en ingewikkeld dan photoshop.

Verwijderd

Topicstarter
Nee...nederlands en engels....baidewee...russische handleiding is maar 4 pagina's lang....kwist niet dat ze daar in russia zoveel info in 4 pagina's kunnen proppen !!!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A kijkt even

Nope op de Illustrator 10 CD staat geen PDFje met de manual iets wat mij er dus doet denken dat er ook geen een is...

Jammer dat wordt dus een boekje kopen. Je moet er wel een hebben want anders kun je door de beziers het bos niet meer zien.

|{ brrr }] |

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

men neme een tool als Morpheus (nu ff nie), KaZaa, Grokster of whatever.
Men type de term "illustrator" en zoeken voor 'documents'.
men klikke de resultaten aan waarna men de neerlating start.
:)

www.jurgroessen.nl

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

offtopic:
neerlating is een mooi woord :)

|{ brrr }] |

• OzBoz
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Lang leve de copyrights.. ja.. op handleidingen zit ook copyright.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.