Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Alleen op Cas-2 wilt ie niet draaien...
Dus set alle memory related dingen in je bios op minimum..
100Mhz, Hoogste CAS.. en dan gaan aanpassen totdat ie lekker draait..
Heeft iemand dit al eerder gehad of weet er een oplossing voor?
Dus de pc start wel op, alleen bij het starten van win2k krijg ik een BSOD.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
dan heb je brak geheugen..Op vrijdag 01 maart 2002 20:20 schreef Darkvater het volgende:
HUmm, ik weet het niet van de bios. 1008 is de beste versie voor de A7V. Het vreemde is dus dat ie niet wil, ook niet op 100Mhz en Cas3 en alles op sloom, terwijl die op mijn Asus A7V-133 die zelfs overkloked is, het gewoon doet.
Heeft iemand dit al eerder gehad of weet er een oplossing voor?
Dus de pc start wel op, alleen bij het starten van win2k krijg ik een BSOD.
maar hij doet het goed op me Asus A7V-133Op vrijdag 01 maart 2002 20:22 schreef Tweaker-Willem het volgende:
[..]
dan heb je brak geheugen..
zelfde geval ook meegemaakt maar dan anders om, a7v133 deed ie niet, a7v wel, bank wel trug gebracht voor een andere.. was 256mb..Op vrijdag 01 maart 2002 20:25 schreef Darkvater het volgende:
[..]
maar hij doet het goed op me Asus A7V-133
Oh, en voordat ik het vergeet. Ik heb het module al een keer gewisseld. Moet ik nou weer wisselen?Op vrijdag 01 maart 2002 20:29 schreef Tweaker-Willem het volgende:
[..]
zelfde geval ook meegemaakt maar dan anders om, a7v133 deed ie niet, a7v wel, bank wel trug gebracht voor een andere.. was 256mb..
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Humm, ik zal even kijken.Op vrijdag 01 maart 2002 20:49 schreef Rendier2710 het volgende:
Start win2k wel weer als je die module eruit haalt?? Zo ja, dan eerst SP2 nog een keer er overheen gooien en dan weer dat geheugentje erin stoppen. Werkte bij mij wel (Gigabyte 686dlx)
Ik heb het er nu uitgehaald, en windows doet het perfect. Ook met 512Mb alleen krijg ik BSOD.
Effe SP2 overheen gooien (nog een keer).
maar eens draaien, dan weet je het zo euhhh naja zo
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Geen van jullie suggesties heeft geholpen, helaas. Ik heb sinds die tijd ongeveer 4 geheugenreepjes geprobeerd, met steeds dezelfde probleem. BSOD bij opstarten Win2k, terwijl op mijn andere machine ze het wel perfect deden.
Uiteindelijk heb ik (vanavond), maar win2k opnieuw erop gepleurd, en met de 512Mb erin. En het geschiede, HET WERKT!!! Ik heb geen idee wat er fout was, ik heb nu dezelfde drivers geinstalleerd als die er opstonden, en het werkt nog steeds. Na ja. Dit is voor mensen die er ook problemen mee hebben. Hopelijk helpt dit het op te lossen
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Yep, da's de effectiviteit van Windows he... Als het niet werkt, gewoon windows opnieuw installeren...Op woensdag 24 april 2002 23:00 schreef Darkvater het volgende:
Uiteindelijk heb ik (vanavond), maar win2k opnieuw erop gepleurd, en met de 512Mb erin. En het geschiede, HET WERKT!!! Ik heb geen idee wat er fout was, ik heb nu dezelfde drivers geinstalleerd als die er opstonden, en het werkt nog steeds. Na ja.
MSX 2 rulez more
Hm...lekker logisch...is iig iets om rekening mee te houden als ik er nog wat geheugen bij ga gooien...Op woensdag 24 april 2002 23:00 schreef Darkvater het volgende:
Even een oude topic omhoogkicken.
Geen van jullie suggesties heeft geholpen, helaas. Ik heb sinds die tijd ongeveer 4 geheugenreepjes geprobeerd, met steeds dezelfde probleem. BSOD bij opstarten Win2k, terwijl op mijn andere machine ze het wel perfect deden.
Uiteindelijk heb ik (vanavond), maar win2k opnieuw erop gepleurd, en met de 512Mb erin. En het geschiede, HET WERKT!!! Ik heb geen idee wat er fout was, ik heb nu dezelfde drivers geinstalleerd als die er opstonden, en het werkt nog steeds. Na ja. Dit is voor mensen die er ook problemen mee hebben. Hopelijk helpt dit het op te lossen