Toon posts:

[MOD] Kleine fanmod :P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze keer ene kleintje :

Ik had nog een Coolermaster koeler liggen, met natuurlijk een 60 MM fan erop. MAAR, op dit moment heb ik een SPIRE koeler, ding is veel beter, met OOK een 60 MM fan...

"goh, welke zou beter zijn ?? de coolermaster, of spire fan ??" OK< ik uitzoeken, en de Coolermaster fan at 5 Ampere meer, ik dacht dus al : die`s sterker...

IDD !!!
Spire Fan : 22 CFM onder 5000 RPM met 31 dB
Coolmaster : 27 CFM onder 5400 RPM met 38 dB

Nou, alles behalve dat geluid klopt dus !!! tis jammer dat ik beide fans niet kan aansluiten, en dan alle andere fans uit, in een stille kamer, maar als ik ze zo hoor (omdat ik ze beiden apart heb gehoord, alleen niet in een stille ruimte) merk ik geen verschil !!

Nouja, het zal een graadje minder zijn, die paar CFM, maar toch leuk... hihi... :D

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
allemachtig joh! dat ga ik me ook een spire koeler halen! >:) LOL

no offense maar dit noem je toch geen mod? ik denk dat ie een mooie led in zijn fan had gemaakt of mooi gespoten of whatever. je gaat toch niet bij elke fan wat je koopt ofzo meteen een topic voor openen? maar ja dan weet je dat voor de volgende keer.

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

• Gumbo!
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 11:07
Op vrijdag 01 maart 2002 19:41 schreef GTTC het volgende:

no offense maar dit noem je toch geen mod? ik denk dat ie een mooie led in zijn fan had gemaakt of mooi gespoten of whatever. je gaat toch niet bij elke fan wat je koopt ofzo meteen een topic voor openen? maar ja dan weet je dat voor de volgende keer.
Dat dacht ik nou ook.
Leuk weer een MODje, nou mooi niet dus... weer thuiskomen van een koude kermis :P

op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
Op vrijdag 01 maart 2002 19:41 schreef GTTC het volgende:

ik quote het nog maar eens :)

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

en nu nog een uitgebreid review schrijver met pics natuurlijk en benchmarks. misschien komt het op de frontpage. :P ;)

maar ff serieus, its a nice start.