[raar] tv-kaart vraagje

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:19

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Kan ik de TV-out van mijn GeForce 2 veilig op de tv-kaart aansluiten? Ontstaat er geen kortsluiting of iets in die richting?

(/me is n00b :))

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:19

Cyphax

Moderator LNX/AI
Ik heb me dat ook weleens afgevraagd! Het is totaal NIET nuttig en eerlijk gezegd vraag ik me af of je uberhaupt nog wel beeld krijgt :)
Verder lijkt me kortsluiting niet, omdat het signaal dat uit je videokaart is gewoon in een normale TV past, en het signaal dat normaal in je TV gaat komt ook goed door je TV kaart.

Saved by the buoyancy of citrus

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:19

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 18:39 schreef Cyphax het volgende:
Ik heb me dat ook weleens afgevraagd! Het is totaal NIET nuttig en eerlijk gezegd vraag ik me af of je uberhaupt nog wel beeld krijgt :)
Verder lijkt me kortsluiting niet, omdat het signaal dat uit je videokaart is gewoon in een normale TV past, en het signaal dat normaal in je TV gaat komt ook goed door je TV kaart.
Het is idd gewoon geinig om te proberen he? :) Maar wil wel ff zeker weten dat ik geen risico loop, dat zou zonde zijn :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Tv uit geeft gewoon een videobeeld uit... En hem in de video in stoppen van je tv kaart is geen enkel probleem. JE hebt wel kans dat je een raar efect krijgt.. zo'n spiegel effect zeg maar. Maar t kan niet kapot gaan. Tis maar videobeeld geen hoogspanning :P

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Sixpacker
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-10-2025

Sixpacker

Vakmanschap is meesterschap

Het vraagt denk ik wel heel veel van je systeem. Check je performence eens in taakbeheer.

Als je het dan toch doet.

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 16:50 schreef Sixpacker het volgende:
Het vraagt denk ik wel heel veel van je systeem. Check je performence eens in taakbeheer.

Als je het dan toch doet.
:?

Hoogstens van de PCI bus tijdens het capturen als beide kaarten op de PCI bus zitten... Maar aangezien de meeste videokaarten tegenwoordig op de AGP poort zitten is er geen overmatig PCI verkeer vergeleken met 'normaal' videocapturen... Dus, zou geen probleem moeten zijn.

Capturen van/playback op hardware device die allebei op de PCI bus zitten kan problemen geven (dat lukt mij nl. niet echt geweldig op mijn systeempje - ymmv), maar AGP playback/PCI capture mag geen problemen geven...

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik heb dat es gedaan da's wel kewl
dan zie je allemaal beeldjes in beeldjes

maar niet echt nuttig nee
Pagina: 1