Toon posts:

Asus K7V & AMD K7 700 MHz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil deze graag overclocken, ik heb een blowhole al gemaakt en werkt goed. Golden Orb krijg ik binnekort binnen. Nu de vragen.

- Hoe krijg ik me bestaand processor cooler (Cooler Master) van me AMD af?
- Hoe zet ik de AGP Bus speed op 2/3 (of op een andere waarde als jullie dat aanbevelen).
- Wat is de maximale temp. die me processor mag bereiken.
- Waar moet ik nog meer rekening mee houden?
- Zou een ervaren! overclocker mij ff kunnen adden (icq) 23885828

Alvast heeeeeel erg bedankt :)

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 22:35
- Je moet de klemmetjes losklikken en dan goed wrikken, dat ding krijg je er niet zo makkelijk af, maar gewoon een beetje kracht zetten dan lukt het wel
- Gaat dat niet vanzelf ofzo? Als het niet in de BIOS staat kan je vast wel een tooltje van de makers van je videokaart proberen te vinden.
- Veel hoger dan 60 graden zou ik 'm niet laten worden, laten we zeggen rond de 30-40 is acceptabel
- Op een goeie airflow en dat alle warme lucht ook wel je kast uitgeblazen wordt. Zorg dat je cooler goed op de proc zit, liefst met een laagje koelpasta. Niet al te dik laagje dus.
- Ben niet zo ervaren :)

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

- Hoe krijg ik me bestaand processor cooler (Cooler Master) van me AMD af?
Idd gewoon klemmetjes los, even mes tussen heatsink en Processor omdat er misschien een dikke laag koelpasta tussenzit en je moet het durven, want je moet een hoop kracht zetten.

Hoe zet ik de AGP Bus speed op 2/3 (of op een andere waarde als jullie dat aanbevelen).
Dan moet je ff in je Bios kijken of je dat met een optie kan doen, anders gebeurd het automatisch.
Wat is de maximale temp. die me processor mag bereiken.
Ik zou niet boven de 60/70 graden gaan...

Waar moet ik nog meer rekening mee houden?Je Athlon zal niet zover kunnen gaan met fsb verhogen,als het je lukt d.m.v een GFD je Multiplier te verhogen ben je al een stuk verder....

Don't You stare there, Operate!