Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gratis internet via gsm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet welke providers internet ondersteunen via inbellen via de gsm...

tnx

ik heb me bij tiscali aangemeld.. ik kan aanmelden via de gsm blijf alleen steken bij de vraag protocol >
ook al vul ik tcp/ip in...

heb probleem ondekt... als ik handmatig onder windows alles invoer bv via hyperterminal. dan is verbinding ok, maar als ik het laat doen wie externe toegang krijg je een error van
WARNING: Unrecognized response. Retrying... en dan hangr te modem op... iemand een idee ?

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik niet, maar gratis internet is er niet in iedergeval.
Waarom denk iedereen altijd dat internettten echt helemaal gratis kan? :?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 20:07
Ik denk dat ie een gratis internet provider bedoeld; maar dat je gewon de tikken betaald...

Met Tiscali kan ik iig gewoon inbellen, althans.. na de nummerwijziging heb ik het eigenlijk niet meer geprobeerd.. Ik heb overigens wel abbo.. maar lijkt me dat het met Tiscalifree, of hoe heet dat, ook wel kan

Pvouput live

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Van de Tiscali-site:
Via een aantal mobiele operators (KPN Mobile, Dutchtone prepaid + betaald en Telfort) is het mogelijk met een (betaald) abonnement in te bellen met een 06760-nummer. Daarvoor betaalt u het normale 06760-tarief plus een toeslag van de mobiele operator. Neem voor meer informatie contact op met uw mobiele operator.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles